بازیسبک زندگی

دلبری جوانه دلشاد با استایل فشن جدیدش

جوانه دلشاد 20 شهریور 1369 در رشت به دنیا آمد و با پیشنهاد بازی در سریال ویلای من و به اعتبار مهران مدیری از پدرش اجازه سکونت در تهران و بازیگری را گرفت، جوانه دلشاد تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ جوانه دلشاد 20 شهریور 1369 در رشت به دنیا آمد و با پیشنهاد بازی در سریال ویلای من و به اعتبار مهران مدیری از پدرش اجازه سکونت در تهران و بازیگری را گرفت، جوانه دلشاد تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

گفتنی است جوانه دلشاد متولد 20 شهریور 1369 در رشت، بازیگر است. فارغ التحصیل شیمی کاربری است و در حال حاضر دانشجوی رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی می باشد، یک برادرش فوت شده و با مهران مدیری وارد قاب تلویزیون شد. فعالیت هنری خود را در سن 20 سالگی با تئاتر در رشت آغاز کرد. همزمان با تحصیل در رشته شیمی، کلاس های بازیگری فن بیان و بدن را گذراند، حضور جدی در سه تئاتر بنام های سه خواهر چخوف، قتل با طعم ماکارونی و رازهای پنهانی را نیز در رشت دارد. برای دیدن مهران مدیری و تست در سریال قلب یخی به تهران آمد. برای این سریال تست داد اما مدتی بعد توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من به تهران خواسته شد تا اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را با این سریال در سال 1392 بدست آورد. دومین تجربه او نیز با شوخی کردم و سپس درحاشیه مهران مدیری بود. در همان سال 92 به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرد. با وجود اینکه او قبلا نیز تمایل به حضور در تهران و بازی را داشت با مخالفت پدرش مواجه بود، اما اینبار اعتماد پدر به مهران مدیری باعث شد اجازه حضور در این شهر بزرگ را از خانواده بگیرد. حضور در سینما را با فیلم فرزاد مؤتمن آغاز کرد سپس فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی را کار کرد و بعد از چند کار کوتاه در فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در کنار فاطمه معتمدآریا را تجربه کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا