تلویزیون

حضور مجدد «باربا پاپا» در تلویزیون

سی و دومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از مجموعه خاطره انگیز «باربا پاپا» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ سی و دومین قسمت برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «ارباب جنگ» محصول ۲۰۰۶، «مسابقه هفته» محصول ۱۳۶۹، سریال خاطره انگیز «کارآگاه دریک» محصول ۱۹۷۴ و همچنین مستند «در جستجوی کوه» در بخش «مستند» اختصاص خواهد داشت.

همچنین در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز کمال‌الحق سلامی در مسابقه «هفته» محصول ۱۳۶۹ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد و در بخش «کارتون» هم گزیده‌ای از انیمیشن «باربا پاپا» محصول ۱۹۷۳ فرانسه پخش می‌شود.

باربا پاپاها موجوداتی هستند که می‌توانند شکل خود را تغییر دهند و این همان ماجراهایی است که خانواده غیرعادی بارپاپا در تلاش برای یافتن جایگاه خود در سیاره زمین و کمک به افراد و حیوانات دیگر هستند. این مجموعه به بیش از ۲۰ زبان زنده دنبا ترجمه شده است.

در بخش «موسیقی»، موسیقی «غوغای ستارگان» با صدای محمد اصفهانی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیام‌های صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV۲@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و دومین قسمت آن، دوشنبه (ششم شهریور) حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا