سینما

تام کروز از هواپیما بیرون پرید

«تام کروز» با بیان این که در حال حاضر در کنار «کریستوفر مک کوایر» در آفریقای جنوبی مشغول فیلمبرداری قسمت اول و دوم از سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» است از هواپیما به بیرون پرید.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا ؛ «تام کروز» با بیان این که در حال حاضر در کنار «کریستوفر مک کوایر» در آفریقای جنوبی مشغول فیلمبرداری قسمت اول و دوم از سری فیلم های «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» است از هواپیما به بیرون پرید.

او همچنین از حمایت مخاطبان فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» نیز تشکر کرد.

این فیلم که کارگردانی آن را نیز کریستوفر مک کوایر بر عهده داشته امسال با بودجه ۱۷۰ میلیون دلاری اکران شد و در نهایت با فروش حدود ۱.۴ میلیارد دلاری، به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ و کارنامه «تام کروز» تبدیل شد.

فیلم ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ با بازگشت چندین چهره دیگر این مجموعه فیلم اکشن از جمله «وینگ ریمز»، «سایمون پگ»، «ربکا فرگوسن»، «ونسا کربی» و «هنری چرنی» همراه می‌شود که اغلب بدلکاری ها و صحنه خطرناک آن نیز توسط «تام کروز» انجام می‌شود.

قسمت نخست «ماموریت: غیرممکن: روزشمار مرگ» در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۲۳ توسط پارامونت پیکچرز در سینماها اکران خواهد شد و قسمت دوم آن نیز در حال حاضر برای اکران در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1664

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا