سبک زندگیسینماکسب و کار

بهترین و بدترین استایل‌های رنگی رنگی بازیگران زن ایرانی را ببینید!

شما هم از طرفداران استایل‌های رنگی‌رنگی هستید؟ قبول دارید که این استایل‌ها بسیار دوپهلو هستند؟

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از چی بپوشم؟؛ یعنی اگر انتخاب رنگ‌های پرشمار استایل مناسب نباشد، به‌جای اینکه خوش‌پوش و متفاوت جلوه کنید در گروه بدپوش‌هایی قرار می‌گیرید که استایلشان از نظر بصری هم آزاردهنده و نامنظم است. در این مقاله، نگاهی به استایل‌های رنگی‌رنگی هنرپیشه‌های معروف داشته‌ایم. می‌خواهیم ببینیم که کدام‌یک استایل رنگی‌رنگی موفقی برای خود طراحی کرده‌اند و کدام‌یک باید فکر و دقت بیشتری به‌خرج می‌داده‌اند.

روشنک گرامی

استایل رنگی رنگی بازیگران

گرامی از هنرپیشه‌هایی است که استایلی خاص و متعلق به خودش دارد. او دوست دارد که آزادانه و بدون رعایت قیدوشرط‌های مرسوم، هرآنچه را بپوشد که می‌پسندد و در آن احساس راحتی می‌کند. در استایلش در تصویر بالا هم شاهد کنار هم‌گذاشتن رنگ‌های مختلف هستیم. شاید این استایل از رنگی‌رنگی‌های مرسوم نباشد اما باز هم در همین دسته‌بندی قرار می‌گیرد. این استایل بی‌نظم به‌نظر می‌رسد اما رنگ‌هایش ترکیب خوبی به‌وجود آورده‌اند. سبز، قهوه‌ای و سورمه‌ای مکمل‌های جذابی برای ست‌کردن با یکدیگر هستند.

الهام حمیدی

استایل رنگی رنگی بازیگران

حمیدی یکی از بازیگرانی است که تمایل زیادی به استفاده از رنگ‌های درخشان و مختلف در استایلش دارد. او همیشه به‌سراغ رنگ‌های شاد می‌رود و از طرح‌ها و مدل‌های متنوع استقبال می‌کند. استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های زیاد در استایل، همیشه فکر خوبی نیست و اتفاقا به‌جای اینکه جذاب و چشم‌نواز شود، امکان دارد که باعث مخدوش‌شدن زیبایی بصری تیپ و ظاهر هم شود. در استایل تصویر بالای الهام حمیدی، او از رنگ‌هایی استفاده کرده که نسبتا با هم در هماهنگی هستند. با این حال، خروجی آنچنان زیبا از کار درنیامده است. شاید بهتر بود که در بخش شومیز، طرح گل‌دار و طرح سنتی بخش بدنه یکسان انتخاب می‌شدند.

نیوشا ضیغمی

استایل رنگی رنگی بازیگران

ضیغمی معمولا از رنگ‌های شاد و پرنشاط در استایل‌هایش استفاده می‌کند؛ این خیلی خوب است. اما اگر قرار باشد که تناسب رنگ‌های متنوعی که در استایل استفاده می‌شوند، زیاد نباشد، نتیجه خوب از کار درنمی‌آید. به‌طور کلی، زمانی که تعداد رنگ‌های موجود در استایل از ۳ مورد بیشتر می‌شود، توازن و تعادل به‌سختی به‌وجود خواهد آمد. بهتر است که رنگ‌های متنوعی که در استایلی رنگی‌رنگی کنار هم قرار می‌گیرند، متناسب باشند. در تصویر بالا، نیوشا ضیغمی استایلی دارد که رنگ‌های متنوعی در آن به‌کار رفته‌اند. صورتی و نارنجی در بسیاری از برندهای مهم دنیا هم در سال‌های اخیر به‌وفور استفاده می‌شوند و مشکلی میان تناسب و تعادلشان با هم وجود ندارد. با این حال، اگر قرار باشد که این رنگ‌ها، در بستری از طرح‌های متنوع مانند کت ضیغمی در کنار هم قرار بگیرند، خروجی استایل مطلوب نخواهد بود.

نسیم ادبی

استایل رنگی رنگی بازیگران

نسیم ادبی هنرپیشه خوبی است و در نقش‌های مختلف توانسته از پس پیچیدگی‌ها و تنوع شخصیت‌ها برآید. او از آن افراد مشهوری است که به استایل‌های ماکسیمال علاقه زیادی دارد. منظور چیست؟ یعنی به‌دنبال استایل‌هایی می‌رود که دارای جزئیات متعدد، طرح‌ها و مدل‌های پرزرق‌وبرق و چشمگیر هستند. در واقع، باید بگوییم که زیاد اهل سادگی نیست و معمولا طرح‌ها و مدل‌های شاخصی انتخاب می‌کند. رنگ‌های زیادی هم در استایل‌های گوناگون او وجود دارد. در تصویر بالا هم شاهد یکی از استایل‌های رنگی‌رنگی او هستیم. کنار هم قراردادن رنگ‌های آبی کم‌رنگ و صورتی فکر بدی نیست. انتخاب دو طیف مختلف از صورتی برای بخش‌های مختلف لباس هم خوب است اما احتمالا شما هم قبول دارید که چیزی در این استایل لنگ می‌‌زند. چه چیزی؟ لباس سیاهی که زیر مانتو استفاده شده، توازن رنگی استایل را به‌هم ریخته است. از سوی دیگر، زمانی که قرار است، چند رنگ شاد و شاخص در کنار هم قرار بگیرند، بهتر است که مدل لباس ساده انتخاب شود. این چیزی است که در استایل نسیم ادبی رعایت نشده است. مدل آستین‌ها و کنار هم قرارگرفتن رنگ‌های شاد باعث شده‌اند که استایل شلوغ به‌نظر برسد و آنچنان که بایدوشاید مطلوب به نظر نرسد.

پریناز ایزدیار

استایل رنگی رنگی بازیگران

ایزدیار به استایلش اهمیت زیادی می‌دهد. تقریبا هیچ‌گاه او را با استایلی آشفته و نامناسب نمی‌بینیم. اینکه همیشه در پانتئون خوش‌پوش‌ها قرار نمی‌گیرد، دلیل نمی‌شود که ارزش توجهش به خوش‌پوشی و رعایت استایل‌های مناسب را نادیده بگیریم. پریناز در تصویر بالا، با یکی از استایل‌های خوبش ظاهر شده است. او مانتویی خوش‌رنگ با طرحی زیبا به‌تن کرده است که هم با قد بلند و کشیده‌اش در تناسب است و هم رنگی زیبا دارد. شاید اگر به‌جای شال و بلوز مشکی از رنگ دیگری استفاده می‌کرد، بهتر بود. نظر و پیشنهادتان چیست؟

مارال فرجاد

استایل رنگی رنگی بازیگران

مارال فرجاد از هنرپیشه‌های فعال در دنیای تئاتر است. اگر او را در فضای مجازی هم دنبال‌کنید، با نمایش‌های تک‌نفری و جذابی از او مواجه می‌شوید که ارزش زیادی دارند. او هم در تصویر بالا، استایلی رنگی‌رنگی دارد. تناسب میان رنگ‌های موجود در تیپ او مطلوب است و چشم‌نواز. حتی کیف هم ترکیب رنگی باقی بخش‌های استایل را دارد و انتخاب مناسبی بوده است. این استایل، تیپی نیمه‌رسمی است و اگر در موقعیتی این‌چنینی هم استفاده شده باشد، انتخاب نسبتا خوبی بوده است. در غیر این صورت، انتخاب بخش‌های مختلف، جای فکر بیشتری داشته‌اند.

لیلا حاتمی

استایل رنگی رنگی بازیگران

لیلا حاتمی از چهره‌های ارزشمند و باسابقه سینمای ایران به‌حساب می‌آید. او با حضوری قوی، درکی عمیق از نقش‌های مختلف و انتخاب آثاری مهم توانسته در صف زنان سینماگر مطرح ایران بایستد. لیلا حاتمی تجربه حضور در جشنواره‌های مهم دنیا را دارد. در طی سالیان به‌خوبی درک کرده که باید چطور در موقعیت‌های رسمی داخلی و خارجی شرکت کند. در تصویر بالا هم یکی از استایل‌های زیبای او را می‌بینید که تقریبا در دسته‌بندی رنگی‌رنگی قرار می‌گیرد. دوخت و مدل این لباس زیبا و متفاوت است و گل رنگی استفاده‌شده در بخش کمر به جلوه لباس کمک شایانی کرده است. تناسب میان اندام و مدل لباس هم بسیار مطلوب است.

در آخر

استایل رنگی‌رنگی می‌تواند هم بسیار جذاب و متفاوت باشد و هم شکل‌وشمایل نامناسبی پیدا کند. همه‌چیز وابسته به این است که چه رنگ‌هایی در کنار هم قرار می‌گیرند، مدل لباس چیست و فرد این استایل را با اعتمادبه‌نفس کافی به‌تن کرده است یا خیر. درمیان استایل‌های رنگی این مقاله، نمره بیست را به چه کسی تقدیم می‌کنید؟ کدام استایل رنگی‌رنگی را ترجیح می‌دهید؟ به‌نظر شما هم باید به‌سراغ رنگ‌های مختلف و شاد برویم یا از آن دسته از افرادی هستید که رنگ‌های تیره را به همه‌چیز ترجیح می‌دهند؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا