اقتصاد هنرتئاترتلویزیونسینمانمایش خانگی

رزومه هنری خود را در ایران تئاتر به‌روزرسانی کنید

هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون می‌ توانند به‌ منظور به‌‌روزرسانی و ارسال رزومه در بانک اطلاعات هنرمندان، فرم رزومه خود را همراه با عکس به ایمیل دریافت رزومه سایت ایران تئاتر ارسال کنند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایران تئاتر؛ هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی، سینما و تلویزیون می‌ توانند برای ارسال رزومه در بانک اطلاعات هنرمندان سوابق و فعالیت‌ های خود را در محورهای فرم ویژه ایران تئاتر بارگذاری و برای ایمیل دریافت رزومه ارسال کنند.

برای به‌‌روزرسانی اطلاعات در بانک اطلاعات هنرمندان، رزومه منتشر شده در ساختار قبلی بانک اطلاعات هنرمندان را همراه با اطلاعات فعالیت‌ های جدید خود در محورهای مشخص‌ شده قرار دهند و فرم کامل شده را همراه با عکس مورد نظر به نشانی پست الکترونیک [email protected] ایمیل کنند.

این فرم پس از بررسی، در خروجی بانک اطلاعات هنرمندان ایران تئاتر قرار می‌ گیرد.

گفتنی است انجمن هنرهای نمایشی ایران  با هدف توسعه‌ی فرهنگی و رسیدن به شاخصهای اثرگذار هنر نمایش براساس نیازهای فرهنگی ایران اسلامی و همچنین ایجاد انگیزه در هنرمندان، شناسایی و حمایت از جوانان مستعد، برقراری ارتباط با تشکلها و گروههای تئاتری سراسر کشور و تبادل اطلاعات و همکاری با موسسات و سازمانهای شناخته شده هنر نمایش در سایر کشورها در سال 1387 تشکیل شد. این انجمن با شخصیت حقوقی مستقل و بصورت غیرانتفاعی و غیردولتی برای دستیابی به اهداف فرهنگی تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز کار، عمده فعالیت خود را براساس اهداف تعیین شده با نیت حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و گروه های تئاتری در سراسر کشور و با انگیزه حفظ، توسعه و اعتلای هنر نمایش بر محورهای زیر معطوف ساخت:

الف: حمایت از هنرمندان خلاق در عرصه هنر نمایش از طریق اعطای کمک های مالی و یا جوایز به منظور ایجاد انگیزه برای تلاشی مضاعف و خلق آثار نمایشی قابل اعتنا و ارزشمند.

ب: تشویق و ترغیب گروه های نمایشی حرفه ای، نیمه حرفهای و هنرمندان برجسته تئاتر کشور به منظور تولید و خلق آثار نمایشی در جهت اعتلای فرهنگی جامعه و همین طور توسعه همکاری های متقابل بین المللی در زمینه تئاتر.

ج: توسعه و گسترش برنامههای آموزشی و تلاش برای ارتقاء سطح دانش علمی و تجربی هنرمندان، استادان و پژوهشگران هنر نمایش از طریق ایجاد امکانات لازم در داخل و یا خارج از کشور.

د: اعطای کمکهای مادی و معنوی به هنرمندان، مترجمان و مولفانی که آثار مکتوب در زمینه هنر نمایش عرضه می کنند.

ه: حمایت از برگزاری جشنوارههای داخلی و بین المللی تئاتر و کمک به تامین هزینه اعزام گروههای تئاتری جهت حضور در جشنوارههای معتبر جهانی.

و: گسترش و توسعه فضاها و تالارهای نمایشی و ارائه خدمات تخصصی و فنی.

ز: تامین هزینههای پشتیبانی از اجرای پروژههای تحقیقاتی و مطالعاتی در جهت گسترش کمی و کیفی هنر نمایش و ارائه راهکارهای عملی برای رفع تنگناها، کمبودها و مشکلات در مسیر توسعه هنر تئاتر.

همچنین لازم به ذکر است هدف انجمن عبارت است از حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و گروه های تئاتری در سراسر کشور با نیت حفظ توسعه و اعتلای هنر نمایش.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1347

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا