جهان

ستاره اسکندری بهترین کارگردان جشنواره ایتالیا شد

«خورشید آن ماه» جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را در جشنواره فیلم مستقل ایماگو در ایتالیا دریافت کرد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ فیلم «خورشید آن ماه»، نخستین فیلم بلند سینمایی ستاره اسکندری، به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و پخش بین المللی شرکت ایریماژ، در دومین جشنواره فیلم مستقل ایماگوجایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

این فیلم, داستانی از عشق ناکام و سکوت بی فرجام را در دل زیبایی های بلوچستان روایت می کند و تصویری واقعی و متفاوت از این قوم محجوب ارائه می دهد.

«خورشید آن ماه» پس از نمایش افتتاحیه جهانی در جشنواره‌ تراز اول هند – گوآ، در جشنواره‌های دیگری از جمله فیلم‌های ایرانی در زوریخ (بخش مسابقه)، فیلم‌های درون خانوادگی (بخش مسابقه)، رمبوهای سینما (بخش مسابقه)، صوفیه منار (مروری بر آثار فیلمسازان زن ایرانی)، گل علیه گلوله ، فیلم و هنرهای رسانه‌ای زنان استرالیا (بخش مسابقه)، زنان ایرانی در فرانکفورت و فیلم های مستقل ایدرومنو (بخش مسابقه) حضور داشته است که اولین جایزه ی کارگردانی را برای ستاره اسکندری به ارمغان آورد.

این فیلم سینمایی در جشنواره «گل علیه گلوله» نیز نامزد دریافت جوایز بخش فرهنگ‌ها، بهترین‌کارگردان، بهترین‌فیلمنامه نویس، بهترین بازیگر زن، بهترین‌فیلمبرداری، بهترین‌تدوین و بهترین موسیقی متن شده است.

اکران داخلی «خورشید آن ماه» توسط فیلمیران صورت می‌گیرد و زمان آن به زودی اعلام خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا