بازیسبک زندگیسینما

بازیگر کودک: چهره شدن به سن و سال نیست

بازیگر خردسال سریال پوست شیر گفت: چهره شدن بازیگر به سن و سال نیست، می‌توان از سنین کودکی در هر نقشی در کنار اساتید بزرگ تجربه به دست آورد، چهره شد و حتی جایزه‌های معتبر مثل سیمرغ فجر گرفت.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ ماهتیسا پسندیده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره بازی در فیلم بی‌تو، بی‌بهشت به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی، اظهار داشت: اتفاق خوب برای من در این پروژه این بود که با منوچهر هادی هم بازی شدم و با عوامل حرفه ای فیلم آشنا شدم؛ تجربه همبازی شدن با منوچهر هادی سخت نبود، خیلی هم عالی بود و خوشم آمد. تعامل خوبی با من داشت و عالی بود.

وی که متولد سال ۱۳۹۶ است، به فضای همکاری و آموزش و تجربه در سریال پوست شیر و فیلم بی‌تو بی‌بهشت خاطرنشان کرد: بازی در بی‌تو بی‌بهشت را خیلی دوست داشتم، مثل سریال پوست شیر، هر دو برای من یک خاطره و تجربه خوب بود، بی‌تو بی‌بهشت به خوبی پیش برود در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۳ اکران می‌شود.

تلاش می‌کنم هر روز بهتر شوم

پسندیده گفت: چهره شدن بازیگر به سن و سال نیست و یک بازیگر در هر سن و سالی با توجه به توانمندی‌هایی که دارد می‌تواند به یک سلبریتی و یا چهره سینمایی تبدیل شود.

این بازیگر خردسال که نخستین تجربه بازیگری‌اش را در ۶ سالگی داشت و با بازی در پوست شیر به عرصه هنر و سینما معرفی شد، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا یک روزی بتوانم سیمرغ فجر بگیرم، جایزه معتبری است؛ البته یک بازیگر به معنای واقعی و تمام کمال باید لایق دریافت چنین جایزه ‌باشد من تلاشم را می‌کنم هر روز بهتر شوم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا