سینما

بازیگر خردسال: آموزش و حمایت والدین نقش مهمی در زندگی هنری کودکان دارد

بازیگر خردسال مجموعه تلویزیونی «سر سفره خدا» گفت: کتاب خواندن، آموزش و کسب تجربه و البته حمایت و پشتیانی خانواده و والدین نقش مهمی در زندگی هنری و سینمایی بازیگران خردسال، کودک و نوجوان دارند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ السا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره نقش والدین در آموزش کودکان و نوجوانان در عرصه بازیگری اظهار داشت: من اول از همه از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که برای من زحمت کشیدند و من را به کلاس‌های آموزشی بردند. باید قدردان والدین خود باشیم که نقش مهمی در زندگی سینمایی ما دارند.

بازیگر سریال برپا همچنین درباره ضرورت آموزش برای بازیگری اظهار داشت: بازیگر باید همیشه در حال تجربه باشد و آموزش ببیند. بازیگران معروف مثل پژمان جمشیدی و نوید محمدزاده سال‌های سال کار کردند و آموزش دیدند و تجربه کسب کردند، و هنوز هم تمرین می‌کنند تا به اهداف بالاتر خود برسند.

علیزاده درباره این که قرار است امسال چه سالی برای او در عرصه بازیگری باشد گفت: امسال دوست دارم سیمرغ بلورین را بگیرم و هر بازیگری آرزو دارد این سیمرغ را نصیب خود کند. من هم این را دوست دارم، برای رسیدن به هدفم تمرین و کوشش زیادی می‌کنم.

این بازیگر خردسال گفت: آنچه یک بازیگر باید در وهله اول بداند این است که بدون فراگرفتن آموزش‌های لازم هرگز به بازی کردن فکر نکند، مقابل دوربین رفتن لازمه‌اش فراگیری آموزش‌های است. بدون آموزش نمی توان نقش خود را به خوبی بازی کرد.

علیزاده گفت: البته پیش ورود به کار تصویر لازم است کتاب‌، داستان و رمان های زیادی بخوانیم، نزد اساتید سینما آموزش ببینیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا