کسب و کار

کتاب «مدیریت خرید و فرهنگ فروش» منتشر شد

کتاب «مدیریت خرید و فرهنگ فروش» به مهارت های خرید و فروش می پردازد که به قلم علی مصطفی حفاری قاضی جهانی به رشته تحریر درآمده و منتشر شد.

به گزارش دیده بان هنر؛ نویسنده هدف از نوشتن این کتاب را به کارگیری مهارت های علمی و عملی ساده و روان جهت خرید آسان و رضایت بخش خریداران در فعالیت های روزمره زندگی دانسته و می گوید: «معتقدم استفاده از کلمات، جملات، اصطلاحات خارجی و غیر ملموس در کلام و نوشتار باعث نامفهومی مطالب مورد نظر برای خوانندگان گرامی می شود. به همین منظور تلاش نمودم که بتوانم آنچه را که تا کنون در زندگی شغلی و شخصی خود تجربه کردم را برای استفاده همنوعان خود در بازار خرید بنویسم، امید است مورد استفاده قرار گیرد.»

این نویسنده خوش ذوق مدیریت خرید را رضایت از خرید با اندکی دقت بیان کرده و در پیشگفتار کتاب نیز آورده است: «متأسفانه بعضی مواقع دیده می شود، با آنکه با لذت و خوشی کالایی خریداری می شود درست بعد از گذشت مدت کوتاه و یا همان روز یا همان ساعت خریداری شده، طرف از خریدش ناراضی می شود و برای خودش دغدغه فراهم می کند.

امید است با مطالعه این کتاب آگاهانه خرید نموده و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید.

لازم به توضیح است این کتاب به همت انتشارات «مِلِرد» منتشر شده و ویراستاری آن را نیز ابوطالب محسنی بندپی برعهده داشته و صفحه آرایی و طراحی جلد نیز توسط فاطمه پورامیری انجام شده است. همچنین این اثر توسط موسسه فرهنگی هنری روزنه روجیم چاپ شده و روانه بازار شده است.

خبرنگار: فرهاد قنبری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا