اقتصاد هنر

استقبال از رشته‌های هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از استقبال هنرجویان از رشته های موجود در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج خبر داد.
به گزارش دیده بان هنر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز؛ سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اعلام این خبر اظهار داشت: در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج، رشته هایی از قبیل گرافیک، نقاشی، سینما، نمایش، انیمیشن، موسیقی، نوازندگی ساز ایرانی و نوازندگی ساز جهانی به هنرجویان آموزش داده می شود.
جابری انصاری، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی هنرستان برگزار شده و ثبت نام در حال انجام است که بحمد الله، استقبال از رشته های هنرستان پسران بالا بوده که این بیانگر رشد هنرجویان متقاضی در رشته های عرضه شده در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن تجلیل از مدیر هنرستان هنرهای زیبای کرج تصریح کرد: در سال گذشته هنرستان هنرهای زیبای پسران، برترین هنرستان استان در کسب رتبه در جشنواره های فرهنگی و هنری بوده. که از این بابت از آقای سجاد فروغی، مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج، تجلیل و تشکر می کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان ابراز داشت: هنرستان از سال ٧۴ فعال و به رشد و پرورش هنرمندان مشغول است و در چند سال گذشته روند رو به رشد و موفقی داشته است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا