تئاتر

داری اونجا چه کار می‌کنی؟ نمایشی از مواجهه دنیای زنانه و مردانه

«داری اون جا چی کار میکنی؟» عنوان نمایشی به کارگردانی آریو راقب‌کیانی است که در سالن استاد انتظامی به روی صحنه رفته است؛ قابی از مواجهه دنیای زنانه و مردانه.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ آریو راقب‌کیانی در گفت و گو با خبرنگار تئاتر ایرنا اظهار داشت: داری اون جا چی کار میکنی؟ نمایش اپیزودیک در مورد نمایشنامه‌های شل سیلورستاین با ترجمه بهرنگ ‌رجبی است که تمامی اپیزودها با دراماتورژی و یک شخصیتِ محوری به یکدیگر وصل شده‌اند.

این نمایش از ۲۷ تیر به روی صحنه رفته است و تا ۲۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

کارگردان داری اون جا چی کار میکنی؟ درباره داستان این نمایش که سومین کار او بعد از چمدان و هتل کوهستانی است، گفت: نمایش داستان فردی است که بیماری ژنوفوبیا دارد و در موقعیت‌های مختلف با چند زن مواجه می‌شود و … .

در این نمایش، بهادر باستان‌حق، الناز شاهوردی، رابعه نیک‌طلب و نسترن ابراهیم‌زاده ایفای نقش می‌کنند.

راقب‌کیانی گفت: در فضای کمدی سیاه، سعی شده که در نمایش به فضای فانتزی وفادار بمانیم.

او افزود: در دراماتورژی کار، بخشی از جامعه ایرانی را با الهام گرفتن از آن بدون ایرانیزه کردن نمایشنامه به نمایش گذاشته شده و تلاش دارد قابی از مواجهه دنیای زنانه و مردانه را نشان دهد.

عوامل نمایش داری اون جا چی کار میکنی؟ عبارتند از: طراح و کارگردان: آریو ‌راقب‌کیانی، با صدای: مهشاد ‌حجتی، حمید خلفی، دستیاران کارگردان: سمیرا رحمتی و حمید خلفی، طراح حرکات:سارینا ‌شاد، طراح گریم: زهره قنبری، طراح صحنه و اجرای صحنه: مرضیه تقی خانی، طراح پوستر: مینوش بیات (بر اساس کولاژی از نقاشی های شل سیلور استاین)، ویدیو و تیزر: علیرضا ملاجعفری، گرافیست و عکاس: سمانه رحیمی و مشاور رسانه‌ای: امیر ‌پارسائیان ‌مهر.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا