سینما

هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران فراخوان داد

سازمان امور سینمایی وسمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های تحولی دولت سیزدهم و با هدف تقویت فضای تحقیق و پژوهش در حوزه سینمای ایران فراخوان هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران را منتشر کرد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ سازمان امور سینمایی وسمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های تحولی دولت سیزدهم و با هدف تقویت فضای تحقیق و پژوهش در حوزه سینمای ایران، به ویژه اقتصاد، صنعت، تکنولوژی، آینده نگری، فرهنگ، دین، دفاع مقدس، خانواده، اقتدار و هویت ملی، هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران را هم زمان با هفته پژوهش، در نیمه دوم آذر ماه سال ۳۰۴۱ برگزار می کند.

بدین منظور، از تمامی استادان، دانشجویان، سینماگران و پژوهشگران حوزه سینما دعوت به عمل می آید تا با ارسال آثارخود در این رویداد ملی شرکت نمایند.

شرایط آثار:

مقالات علمی، پژوهشی، پایان نامه های کارشناسی ارشد، رساله های دکترا، پژوهش بصری، کتاب (پژوهش های سینمایی چاپ شده در قالب کتاب)، طرح نامه، پروپوزال، اعم از چاپ شده در نشریات علمی پژوهشی یا دیگر نشریات علمی تخصصی مورد تایید، همچنین مقالات چاپ نشده آماده انتشار که در فاصله -زمانی اول مهر ماه ۱۴۰۱ تا بیستم مهرماه ۱۴۰۳ به نگارش یا انتشار درآمده باشند.

پایان نامه ها مطابق با شرایط و معیارهای هر دانشگاه قابل پذیرش هستند.

نویسندگان و یا ناشرین کتاب های تالیفی و ترجمه در حوزه سینما که از فروردین ۱۴۰۰ لغایت مهرماه ۱۴۰۳ اولین چاپ آن ها منتشر شده باشد می توانند آثار خود را برای داوری به دبیرخانه جایزه ارسال نمایند.

آثار نباید دردوره های پیشن این جایزه ارائه شده باشند.

دبیرخانه جایزه پژوهش سال سینمایی ایران حق استفاده از چکیده پژوهش ها در سامانه، کتاب، مجلات، بروشورها و تولید خبر مربوط به این رویداد را دارد.

هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران فراخوان داد

به برترین ها در هر بخش تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی و در صورت عده احراز رتبه «برترین» در هر کدام از بخش ها به اثری که شایسته تقدیر شناخته شود لوح تقدیر و جایزه نقدی اعطا خواهد شد.

مهلت ارسال آثار : ۲۵ مهر ماه ۳۰۴۱ و زمان اعلام برگزیدگان و برگزاری اختتامیه: هفته پژوهش ۱۴۰۳ خواهد بود.

دریافت فرم ثبت نام از آدرس https://apf.farhang.gov.ir امکان پذیر است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا