جهانسبک زندگی

چهره بازیگران مطرح ترکیه ای قبل و بعد از عمل های متعدد

بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌ها از جمله بازیگران مطرح ترکیه ای دست به عمل زیبایی زده‌اند و این عمل‌های زیبایی در همه جای دنیا طرفداران خود را به همراه دارد.

مدتهاست که شاهد این هستیم که بازیگران ترکی در میان ایرانی ها هم طرفداران خاص خود را دارند بسیاری از شما شاید در حال حاضر طرفدار دو آتیشه برخی بازیگران ترک باشید . به همین دلیل در ادامه تصاویری از بازیگران مشهور ترکیه ای قبل بعد از عمل زیبایی را مشاهده می کنید.

نسرین جوادزاده متولد ۳۰ جولای ۱۹۸۲ در آذربایجان ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه مرمره ترکیه می باشد که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و حالا در رشته فیتنس نیز بسیار فعال است.

فحریه اوجن fahriye evcen بازیگر و مدل ترکیه ای متولد 4 ژوئن 1986 در شهر سولینگن آلمان است. وی یکی از 30 زن زیبای جهان در سال 2017 معرفی شد ، فحریه یکی از محبوب ترین بازیگران ترک است که در ایران ، آذربایجان و افغانستان نیز محبوبیت دارد. او در نقش موروت (مورکا) در سریال سعید و شورا و نقش نژلا در سریال برگ ریزان شناخته می شود.

توانا تورکای متولد ۳ اکتبر ۱۹۹۰ در ترکیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل رشته رادیو و تلویزیون از دانشگاه بیکنت می باشد که از ۱۹ سالگی با حضور در تبلیغات تلویزیون کار خود را شروع و با سریال سیب ممنوعه مشهور شد.

بیرجه آکالای در 19 ژوئن 1984 (۱۳۶۹/۳/۲۹) در استانبول متولد شد. وی تحصیلات دبیرستان خود را در بخش تئاتر هنرهای زیبا پرا (Pera) به پایان رساند (2003). وی تحصیلات خود را در بخش نقد تئاتر و دراماتورژی تئاتر در دانشگاه استانبول شروع کرد و از گروه تئاتر هنرستان دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد.

شباهت عجیب دخترانِ سلبریتی‌ها به والدینشان (عکس)
بخوانید

دمت اوزدمیر متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ در ترکیه؛ بازیگر، مدل و رقصنده است.

تا پایان مقطع دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از رقص در موزیک ویدیو شروع کرد تا اینکه سال ۲۰۱۵ در ۲۳ سالگی با سریال «بوی توت فرنگی» به اوج شهرت رسید، این بازیگر مطرح ترکیه ای ۱۷۰ سانتی متر قد و ۵۵ کیلوگرم وزن دارد.

ابرو شاهین متولد ۱۸ می ۱۹۹۴ در ترکیه، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس علوم ورزشی از دانشگاه استانبول می باشد که فعالیت خود را با سینما شروع کرد تا اینکه در تلویزیون چهره اش شناخته تر شد، او در کنار بازیگری، در حرفه مدلینگ نیز حضور دارد.

شیما سوباشی متولد 2 ژوئیه 1990 در ترکیه، فعال رسانه اجتماعی است فارغ التحصیل رشته طراحی مد از دانشگاه استانبول آیدین میباشد که در 18 سالگی با شرکت در مسابقه Var Mısın Yok Musun به شهرت رسید این چهره مشهور ترک 174سانتی متر قد و 51 کیلوگرم وزن دارد.

هانده ارچل متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در ترکیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان می باشد که بخاطر زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد سپس تجربه اجرا هم بدست آورد.

دیلان ۹ اسفند ۱۳۷۳ در شهر سیواس ترکیه متولد شد او تک فرزند پدرش اورهان چیچک دنیز و مادرش هاله تمیز یورک که هر دو معلم هستند می باشد اما با طلاق والدینش در ۸ سالگی نزد مادرش بزرگ شد.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا