بازیسبک زندگیکسب و کار

عکس جدید دختر جذابی که دل پارسا پیروزفر را برد

هدی زین العابدین متولد 11 تیر 1368 در کرج، بازیگر است. رشته تحصیلی او گرافیک بوده است، و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد. پدر هدی زین العابدین مغازه دار و مادرش به رحمت خدا رفته است، وی یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خود بنام هادی دارد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از رکنا؛ هدی زین العابدین نیز همچون برخی از هنرمندان معروف چون مهدی پاکدل از راه تبلیغات به عرصه بازیگری وارد شد، اولین حضور او بعنوان بازیگر در سریال سقوط یک فرشته بود.

هدی زین العابدین درباره علاقه اش به هنر بازیگری می گوید: من به این هنر و حرفه بسیار علاقه مند بودم و از راه شرافتمندانه و درست وارد این کار شدم.

گفتنی است هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 11 تیر سال ١٣6٨ در شهر کرج متولد شد. هدی زین العابدین تحصیلاتش را در زمینه گرافیک ادامه داده و در این رشته فارغ‌التحصیل شد و دستی در عکاسی هم دارد. این بازیگر جوان کشورمان در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد و پدرش مغادار بوده و مادرش سالهاست که فوت کرده است. هدی زین العابدین فعلا تصمیمی برای ازدواج کردن ندارد و تا به امروز در مورد ازدواج وی هیچ خبری منتشر نشده است. هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و زمانی که ١6 سال بیشتر نداشت در سکانسی کوتاه از فیلم خانه ی روشن وحید موسائیان بازی کرد اما مدتی بعد به سمت کارهای تبلیغاتی رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد. این بانوی هنرمند در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 88 مقابل دوربین رفت و در این سریال در سکانسی کوتاه ایفاگر نقش یک خبرنگار بود. اولین تجربه سینمایی هدی زین العابدین مربوط به بازی او در فیلم خانه روشن ساخته وحید موسائیان در سال 84 است که در این فیلم در سکانس هایی کوتاه ایفای نقش کرد و بعد از آن در چند تله فیلم و فیلم سینمایی هم نقش های کوتاهی را ایفا کرد. هدی زین العابدین بعد از بازی در سکانس هایی کوتاه در اولین تجربه حرفه ای و جدی بازیگری اش در سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان در سال 90 مقابل دوربین رفت. بازی در نقش فاطمه دختر با ایمان سریال سقوط یک فرشته از هدی زین العابدین چهره محبوب و مشهوری ساخت که تا چند سال بعد همه مخاطبان تلویزیون او را با همین نقش می شناختند. هدی زین العابدین بعد از چند تجربه موفق بازیگری در فیلم عرق سرد سهیل بیرقی در سال 96 مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی همبازی بود. این بازیگر جوان در فیلم عرق سرد ایفاگر نقش مصی عطایی بود و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا