تلویزیونسینما

فرهاد قائمیان: امسال با ۲ اثر سینمایی به جشنواره فجر می‌آیم

 فرهاد قائمیان بازیگر سینما و تلویزیون گفت که در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر با ۲ اثر سینمایی حضور دارد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ فرهاد قائمیان در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: در صورتی که تمامی مراحل تولید این ۲ اثر به اتمام رسیده و بتوانند خود را برسانند در جشنواره پیش رو فجر حضور خواهم داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها شاهد نقش‌ آفرینی او در سریال نمایش خانگی مرداب در نقش خالد هستیم گفت: ۲ سریال تلویزیونی هم تا پایان امسال آماده پخش دارم.

مُرداب یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام و معمایی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی برزو نیک‌ نژاد و به تهیه‌ کنندگی محمد شایسته است.

شهرام حقیقت‌ دوست، پانته‌ آ پناهی‌ ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و ستاره پسیانی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

گفتنی است فرهاد قائمیان در سال ۱۳۴۴ در اردبیل محله عالی قاپو زاده شد. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی به سینمای حرفه ای راه یافت. پس از آن در سال ۱۳۷۹ به فعالیت در تلویزیون پرداخت و در حرفه‌های مختلفی همچون بازیگر، تهیه‌کننده، مدیر تولید و طراح صحنه و لباس ایفای نقش کرد. فرهاد قائمیان علاوه بر فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی، بازیگری و کارگردانی تئاتر را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا