تلویزیونسینماکسب و کار

خانم بازیگر مشهور، ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد

 پانته‌آ بهرام بازیگر ۵۴ ساله سینما و تلویزیون با انتشار متنی متفاوت و انتقادی در اینستاگرام از ممنوع الفعالیتی خود در زمینه بازیگری خبر داد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از انتخاب؛ او با انتشار تصویر زیر نوشت: «سلام پانته آ جان متاسفانه زورمون نرسید. انشالله به زودی بر گزار می کنیم.!» تازه توو رودخونه پیداش کرده بودم و داشتم فکر میکردم این عروسک خوشگله‌ی کدوم بچه ی غمگینیه که این پیام اومد روی گوشی.! شما ممنوع الفعالیتی حتی تدریس هم نه! بچه‌ی قشنگم. قرار بود یه دوره آموزشی برای هم سن و سالای تو بزارم که نشد. با اجازه عروسک‌ات فعلا پیش منه. برگزار که شد می‌بینم‌اَت.
لازم به توضیح است پانته‌آ بهرام (۱۳ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر، نامزد و برندهٔ چند جایزه از جشنواره فیلم فجر شده است. فعالیت او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی آینه (۱۳۶۸) آغاز شد و همان سال نیز در هامون داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای بازی در بچه‌ های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. جدا از سینما و تلویزیون، او در بیش از ۲۰ تئاتر، مانند مرگ یزدگرد، بازی کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا