تئاترتلویزیونسبک زندگیسینماکسب و کار

اتابک نادری: هنرمند خارج‌نشین نیستم که از دور نسخه بپیچم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من که هنرمند خارج‌نشین نیستم که از دور نسخه بپیچم؛ آینده سرنوشت ایران برایم مهم است، به عنوان یک شهروند و سرباز فرهنگی پای صندوق رای می‌آیم و اظهارنظر می‌کنم.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ اتابک نادری درباره اهمیت مشارکت در انتخابات به خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: ۶۰ درصد مردم در انتخابات مشارکت نکردند؛ این پیام بزرگی بود که تحلیل‌گران درباره آن خواهند گفت و خواهند نوشت. من اما به عنوان یک سرباز فرهنگی پای صندوق‌های رای می‌روم و به نامزد مورد نظرم رای می‌دهم؛ چون معتقدم کشوری که در آن زندگی می‌کنم بیش از هر زمانی به اتحاد، وفاق ملی، مدیریت قوی و فراجناحی لازم دارد.

این بازیگر نقش هنرمندان را برای شرکت در انتخابات مهم دانست و افزود: من تلاش کردم دوستان و اطرافیان را به مشارکت دعوت کنم، اما متاسفانه رسانه‌ها در چند سال گذشته دیوار بی‌اعتمادی بین هنرمندان و مردم کشیدند. هنرمندان آزادند هر سمتی باشند و موضع بگیرند، اما اینکه رسانه‌ها هنرمندان را بزنند، باعث تنزل جایگاه آنها می‌شود.

بازیگر فیلم های‌پاور تاکید کرد: این شکل از مدیریت، باعث شده هنرمندان دل خون و شرم حضور داشته باشند. از طرفی بخش دیگری از هنرمندان تریبون و رسانه دارند و نظر خود را هم آزادانه بیان می‌کنند، کسی با آنها کاری ندارد و جایگاه خود را حفظ کردند.

کشور بیش از هر زمانی به اتحاد نیاز دارد/ هنرمند خارج‌نشین نیستم که از دور نسخه بپیچم
 اتابک نادری در «های پاور»

هنرمند خارج‌نشین نیستم

نادری با بیان اینکه سرنوشت کشور برایم اهمیت دارد، افزود: من به عنوان یک شهروند اظهارنظر می‌کنم، هنرمند خارج‌نشین نیستم که از دور نسخه بپیچم؛ طبیعتا سرنوشت کشور برایم مهم است.

بازیگر سریال در پناه تو با اشاره به اینکه من باید سهم خود را در اداره کشور ادا کنم، تاکید کرد: جامعه ما اکنون نیاز به دولتی قوی و قدرتمند دارد؛ دولتی که زمینه فراگیری برای ایجاد وفاق ملی و شایسته‌سالاری داشته باشد و من هم باید سهم خود را ادا کنم.

نادری دور دوم انتخابات را مهم‌تر دانست و گفت: انتخابات روز ۱۵ تیر ماه اما بحث متفاوتی دارد؛ با آن‌که ۶۰ درصد از مردم با سکوت و عدم مشارکت، پیام خود را به مسئولان رساندند اما مشارکت آنها در ۱۵ تیر می‌تواند ادامه پیام هفته گذشته آنها باشد. رساندن این پیام که چرا سکوت کرده بودیم و اگر هم اعتراضی داریم، اعتراض ما به چیست.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا