نمایش خانگی

«پدر گواردیولا» تمام شد اما ادامه دارد

آخرین قسمت از فصل اول سریال «پدر گواردیولا» پنجشنبه ـ ۱۳ مهر ماه ـ در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. 

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ سریال «پدرگواردیولا» از همان بدو پخش به‌ خاطر برخی بازیگرانش با حاشیه‌ هایی همراه شد اما در ادامه با تاکید وزیر ارشاد مبنی بر اینکه حواشی مرتبط با بازیگران یا عوامل تولید نباید باعث توقیف یا پخش نشدن فیلم یا سریالی شود، «پدر گواردیولا» و چند سریال دیگر با اعمال برخی اصلاحات امکان پخش پیدا کردند.

انتشار تصاویری از بیلبوردهای تبلیغاتی این سریال، حاشیه‌ی دیگری بود که در مقطعی متوجه «پدر گواردیولا» شد اما آن‌ هم با این توضیح پلتفرم که تصاویر جلوه‌ های ویژه بوده‌ اند، این حاشیه را پشت سر گذاشت و حالا قرار است انتهای این هفته قسمت پایانی فصل اول پخش شود.

سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محسن حیدری یک ملودرام اجتماعی است که فصل اول آن از اوایل مرداد ماه پخش شد.

این سریال در فصل اول در ۹ قسمت اصلی و یک قسمت پیش درآمد عرضه شد و به زودی زمان پخش فصل دوم آن اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زندگی خاطرخواهی لازم نداره، آبرو لازم داره…

در سریال «پدر گواردیولا» بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، محمدرضا علیمردانی، نرگس محمدی، علی اوجی، فریبا نادری، مریم بوبانی، امیریل ارجمند، علیرضا اسلام پناه، مصطفی حبیبی، مسعود شریف، داریوش سلیمی، محمدرضا هاشمی، سارا محمدی و با حضور هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عدل پرور و با معرفی النا حیدری، و با هنرمندی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته اند.

دهمین قسمت از فصل اول سریال «پدرگواردیولا» این هفته پنج شنبه، ۱۳ مهر ساعت هشت صبح از پلتفرم «تماشاخونه» پخش خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا