جهان

حمله عجیب کاربران به ساندرا بولاک

این حملات دوشنبه هفته پیش آغاز شد وقتی که «مایکل اوهر» ستاره سابقه مسابقات ان‌اف‌ال و منبع الهام فیلم «نقطه کور» ادعا کرد که حضانت او یک فریب و غیرقانونی بوده و خانواده توهی از فروش فیلم هیچ پولی به او پرداخت نکرده‌اند. بولاک در حالی به این حملات روبرو شده که سوگوار همسرش است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ این حملات دوشنبه هفته پیش آغاز شد وقتی که «مایکل اوهر» ستاره سابقه مسابقات ان‌اف‌ال و منبع الهام فیلم «نقطه کور» ادعا کرد که حضانت او یک فریب و غیرقانونی بوده و خانواده توهی از فروش فیلم هیچ پولی به او پرداخت نکرده‌اند. بولاک در حالی به این حملات روبرو شده که سوگوار همسرش است.

«سندرا بولاک» و «تیم مک‌گرا» در فیلم «نقطه کور» نقش «لی آن توهی» و «شان توهی» را بازی کردند در حالی که «کویینتون آرون» در نقش اوهر ظاهر شد. بولاک برای این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.

خانواده توهی در واکنش به ادعای اوهر گفتند تنها راه فرستادن اوهر که بیش از ۱۸ سال داشت به دانشگاه میسیسیپی پذیرفتن سرپرستی بوده است: «با وکلا تماس گرفتیم و به ما گفتند که نمی‌توانیم فردی که بیش از ۱۸ سال سن دارد را به حضانت بگیریم. تنها راه ما این بود که سرپرستی او را بپذیریم.»

نمایندگان حقوقی خانواده توهی ادعا می‌کنند که اوهر سعی کرده پیش از ثبت شکایت از آن‌ها ۱۵ میلیون دلار اخاذی کند. «مارتی سینگر» وکیل به «تی‌ام‌زی» می‌گوید: «در طول سال‌های گذشته، توهی‌ها بخش برابری از هر پنی دریافت شده از فیلم «نقطه کور» را به آقای اوهر داده‌اند.»

«کویینتون آرون» بازیگر نقش اوهر در فیلم در مصاحبه با «فاکس نیوز» از بولاک در برابر این حملات حمایت کرده و می‌گوید: «این روزها نفرت‌پراکنی زیادی می‌کنند. و برخی از من می‌پرسند: «شاید بهتر باشد اسکار سندرا را پس بگیرند.» می‌گویم: «برای چه؟» این اتفاق هیچ ربطی به او ندارد. بازیگری بود که برای این نقش استخدام شد و به قدری خوب بازی کرد که جایزه گرفت. چرا باید آن جایزه را به خاطر اتفاقات امروز، ۱۴ سال بعد از او بگیریم؟ ای کاش او را به حال خودش می‌گذاشتیم چون می‌دانید، مشکلات خودش را دارد، عزیزش را از دست داده.»

«مایکل لوییس» نویسنده کتاب غیرداستانی «نقطه کور» نیز در مصاحبه با «واشینگتن پست» اتهام اوهر را رد می‌کند و می‌گوید او باید نظام استودیویی هالیوود را سرزنش کند: «همه باید از نظام استودیویی هالیوود خشمگین باشند. مایکل اوهر باید به اعتصاب نویسندگان ملحق شود. روش حساب‌داری هالیوود مسخره است، اما پولی در جیب توهی‌ها نرفته است.»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا