اقتصاد هنرتلویزیونسینما

علی اوسیوند: اقتصاد اساسی‌ترین بخش هنر است

علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این‌که اقتصاد، اساسی‌ترین بخش هنر است گفت: آرزویم این است که همه بتوانند در سینما کار کنند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از بانی فیلم؛ علی اوسیوند بازیگر آثار ماندگاری چون روایت عشق و پهلوانان نمی‌میرند در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: آرزویم این است که همه واقعا با هم بتوانند کار کنند و سینما به آن اعتلای حقیقی و حق خود برسد همانطور که در دنیا، فرهنگ، پایه و اساس هر کشوری است.

اقتصاد هنر باید تامین شود
بازیگر اخراجی‌ها همچنین درباره حمایت‌هایی که در حوزه سینما می‌شود گفت: حمایت‌هایی در حال انجام است، امید است این حمایت‌ها پایدار بماند. اساسی‌ترین چیزی که در کار هنر مهم است، بخش اقتصادی آن است و باید تامین شود. در تمام دنیا همین است.
وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته در حوزه سینما، الحمدالله امسال با یک جهش بسیار خوبی روبه رو هستیم. تعداد آثاری که در حال ساخت است و امیدواریم به جشنواره برسد قابل توجه است. یک رشد بسیار خوبی را امسال در تعداد مجوزهایی که صادر شده و کارهایی که در مراحل مختلف پیش تولید، تولید، تدوین و کار نهایی قرار دارند، شاهد هستیم. در حوزه‌های مختلف هم این‌گونه است.
اوسیوند با تاکید بر ضرورت حمایت از سینما و سینماگران خاطرنشان کرد: از یونان باستان در ۲۵۰۰ سال پیش شهرداری‌ها برای نمایش کمک می‌کردند به همین دلیل اوریپید و ارسطو دارند. ما می‌رویم با شهرداری‌ها کار کنیم دنبال ما می‌افتند و همه حرف می‌زنند.
این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین گفت که لازم است در خصوص برخی اتفاق‌هایی که در سینما رخ داده آسیب‌شناسی شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا