اقتصاد هنرسینما

کدام سریال ها در شهرک غزالی مشغول به کاراند؟

مدیر شهرک‌غزالی درباره پروژه های در حال تولید در این شهرک سینمایی و تلویزیونی اعلام کرد: اکنون بیش از ۱۵ پروژه سینمایی و تلویزیونی که شامل فیلم، سریال و برنامه های تلویزیونی هستند، در شهرک غزالی مستقر و مشغول به کاراند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ مهدی میرچی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت پروژه های در حال ساخت در شهرک‌غزالی توضیحاتی را ارائه کرد.

وی گفت: در حال حاضر سه فیلم سینمایی “متروپل”، “بهشت تبهکاران” و “آیینه” در این شهرک سینمایی و تلویزیونی مشغول تصویربرداری است. همچنین تصویربرداری سریال‌های الف ویژه ای همچون “سلمان فارسی” و “نائله” (عشق کوفی) همچنان ادامه دارد. سریال “نائله” به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی حسن آخوندپور روزهای پایانی تصویربرداری اش را می گذراند اما مجموعه “سلمان فارسی” ساخته داود میرباقری فعلا تا مدت ها کارش در شهرک ادامه خواهد داشت.

میرچی همچنین با اشاره به استقرار دیگر دکورهای برنامه های تلویزیونی توضیح داد: در حال حاضر بیش از ۱۰ برنامه تلویزیونی در شهرک غزالی دکور دارند و مشغول تصویربرداری اند. “خاله شادونه”، “بالان”، “نگاتیو پلاس”، “ساعت صفر”، “دیدی نو”، “خارج از محدوده” و “آچاهار” از جمله برنامه های تلویزیونی مستقر در شهرک هستند. همچنین برنامه “بچه مسلمان” شبکه قرآن هم قرار است به زودی وارد شهرک شود. این برنامه فعلاً در مرحله پیش تولید به سر می برد.

مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی در پایان گفت: سریال های در دست تولید برای تلویزیون زیاد است اما فعلا وارد شهرک غزالی نشده اند. در حال حاضر همین دو سریالی که نام برده شد مشغول به کار هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا