اقتصاد هنرکسب و کار

بزودی در استان البرز برگزار می شود؛ اولین جشنواره خانه هنر ایرانیان

مازیار خویشوند، رئیس هیئت مدیره خانه هنر ایرانیان، از برگزاری جشنواره عید قربان تا عید غدیر در استان البرز خبر داد.

به گزارش دیده بان هنر؛ مازیار خویشوند، رئیس هیئت مدیره خانه هنر ایرانیان، گفت :خانه هنر ایرانیان به همت نمایندگی این خانه، در استان‌البرز در نظر دارد، نخستین جشنواره هنر های تجسمی، را در این استان برگزار نماید.

وی افزود : هنرمندان، در بخش‌های مختلف شامل طراحی، نقاشی، خطاطی، نقاشی خط، فعالیت نمایند.

خویشوند در ادامه اظهار داشت :شرکت در این رویداد هنری، برای تمامی علاقه مندان به هنر و اعضای خانه هنر به صورت رایگان انجام می شود و علاقه مندان می‌توانند، با شماره دبیرخانه این جشنواره، در استان البرز تماس حاصل نمایند و مراحل ثبت نام را، نیز انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم، با همکاری و همت همکاران خانه هنر ایرانیان در استان‌البرز، بتوانیم جهت توانمندسازی هنرمندان این استان، گام های موثری را برداریم.

خویشوند، در ادامه ابراز داشت :از تلاش های شبانه روزی، مهدی اجاقوند مدیرعامل خانه هنر ایرانیان، مهدی فیروزی، مدیر خانه هنر در استان‌البرز و هادی جعفری، دبیر این جشنواره در استان البرز، صمیمانه تشکر می‌کنم، که در طول این مدت، زحمات زیادی را متحمل شدند.

رئیس هیئت مدیره خانه هنر ایرانیان در پایان بیان داشت :با توجه به اینکه، اولین جشنواره خانه هنر ایرانیان در استان‌البرز، به زودی برگزار می‌شود، از تمامی مسئولین در استان البرز، برای شرکت در این جشنواره و همچنین اصحاب رسانه استان البرز، برای پوشش خبری این رویداد مهم، دعوت می‌کنم.

خبرنگار: فرهاد قنبری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا