اقتصاد هنر

بازدید رایگان از موزه به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس

بازدید از موزه از تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا ۷ مهر ماه 1402 برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه در این باره گفت: همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازدید از این موزه رایگان بوده است.
وی با استقبال از مجموعه‌های فرهنگی و هنری جهت بازدید از این مرکز گفت: سازمان‌ها و ادارات خواهان بازدید گروهی از این مجموعه درخواست خود را در سایت موزه به ثبت برسانند.
عسگری در پایان گفت: برنامه‌های متنوعی همچون مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز،  برگزاری محفل خاطره گویی، عضویت رایگان در کتاابخانه تخصصی موزه در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری برنامه قصه گویی دفاع مقدس برای کودکان، اهدای کتاب به مناطق محروم در شرق کشور، رونمایی از خانه فیلم دفاع مقدس و… از جمله برنامه‌هایی موزه در طول هفته دفاع مقدس خواهد بود.
این موزه در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از  این موزه به نشانی میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی – انتهای خیابان سرو – روبروی پارک طالقانی – موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا