تلویزیون

اعلام ۷ فیلم برای اکران در نوروز ۱۴۰۳

فیلم‌های «تمساح خونی»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا در جستجوی قهرمان» به عنوان فیلم‌های اکران نوروز انتخاب شدند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم ۲۳ اسفند ماه را تاریخ آغاز اکران نوروزی اعلام کرد و گفت: فیلم‌های «تمساح خونی»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا در جستجوی قهرمان» برای اکران نوروزی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص این دوره ازاکران نوروز ۱۴۰۳ و همزمانی با ماه مبارک رمضان، و البته با نگاه تامین نیاز و سلیقه مخاطبان سینما از قشرها و گروه‌های سنی و فکری مختلف، چینش اکران نوروزی به گونه‌ای انجام شده که همه سلایق را پوشش دهد و از سینمای دفاع مقدس تا سینمای کودک و نوجوان، اجتماعی، ورزشی و کمدی در سبداکران نوروزی جانمایی شده‌ است.

سهرابی با اشاره به فیلم‌های دیگری که متقاضی اکران نوروز بوده اما در این جدول لحاظ نشده‌اند، عنوان کرد:اکران دوم عید نوروز با توجه به شرایط فروش و کف فروش فیلم‌ها تعیین خواهد شد و چنانچه فیلمی طی مدت زمان مشخص شده حدنصاب لازم در جذب مخاطب را نداشته باشد مطابق با آیین‌نامه تصمیم‌گیری خواهد شد و تا سقف ۴ فیلم جدید همزمان با عید سعید فطر به روی پرده خواهند رفت. بنابراین فیلم‌ها باید از تمام ظرفیت خود در بازه زمانی تعیین شده برای اکران استفاده کنند تا بیشترین جذب مخاطب را داشته باشند.

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی یادآور شد: طبق تصمیم سازمان سینمایی با آغازاکران فیلم‌های نوروزی، نمایش فیلم‌های روی پرده به پایان خواهد رسید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا