به گزارش دیده بان هنر و به نقل از عصر ایران؛ بهرام رادان بخشهای از مراسم عروسی خودش را بر روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و بعد از رضا گلزار این دومین ازدواج سلبریتیهاست که به شکل وسیعی در فضای مجازی منعکس میشود.
طبیعتا هر کسی آزاد است چگونه زندگی کند، چگونه عروسی کند و چگونه عروسی خود را بازتاب دهد اما یک نکته در این وسط بسیار قابل تامل است علی الخصوص برای سلبریتیها یا افراد مشهوری چون بهرام رادان ، رضا گلزار و …
یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت میکردند از اینکه از مراسم خصوصی خودشان مانند عروسی، جشن تولد و … عکس یا فیلمی منتشر نشود و الان دقیقا برعکس خودشان تمام سعیشان بر این است که این مراسم آنها در بیشترین ظرفیت ممکن دیده شود، چه اتفاقی رخ داده است؟
واقع گرایانه باید گفت تمام این اتفاقات یک نمایش تبلیغاتی است و برای تمام این تصویرها و اتفاقات یک تیمی وجود دارد که به فکر خودش است و از این راه اهداف خود را پیش میبرد؛ حال از آن برند لباس گرفته تا سالن زیبایی، هتل، شرکت آژانس هوایی و … آنها به فکر تبلیغ کسب و کار خودشان هستند و برای چنین اتفاقی چه چیزی بهتر از عروسی افراد مشهوری مانند بهرام رادان یا گلزار و …
در نگاه اقتصادی یک برد – برد برای هر دو طرف است هم برای فرد مشهور که یکعروسی خاص برگزار میکند و هم برای تمام آن اسپانسرها که خدماتی که ارائه میدهند را تبلیغ میکنند.
نمونههای خارجی هم بسیار زیاد است که مراسم عروسی خود را بسیار پر خرج برگزار کردهاند، مانندعروسی کیم کارداشیان و کریس هامفریز (خرجعروسی 10 میلیون دلار) ، جورج و امل کلونی (خرج عروسی 4.6 میلیون دلار) ، پریانکا چوپرا و نیک جوناس (خرج عروسی 3 میلیون دلار) ، تام کروز و کیتی هولمز ( خرجعروسی 3 میلیون دلار) سوفیا ورگارا و جو منگنیلو (3 میلیون دلار) و …