جهانسبک زندگی

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

زندگی در کانون توجه می‌تواند مزایایی داشته باشد، اما به طور حتم دشواری‌هایی هم دارد، بخصوص در بحث روابط عاشقانه و ازدواج. نداشتن حریم شخصی و قرار داشتن زیر ذره بین می‌تواند هر رابطه‌ای را تحت فشار قرار دهد، اما از قرار معلوم بعضی سلبریتی‌ها راه غلبه بر این فشار و دوام بخشیدن به ازدواج خود را یاد گرفته اند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ به علاوه، آن ها موفق شده اند که زندگی مشترک خود را شاد و رضایتبخش نگه دارند، امری که بسیاری را نسبت به «راز» ازدواج مستحکم آن ها کنجکاو کرده است.

مت دیمون و لوسیانا باروسو

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

مت دیمون و لوسیانا باروسو در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کردند. یکی از مهم ترین اصول این زوج این است که خانواده شان را همیشه در اولویت قرار دهند. به عقیده ی دیمون سلبریتی نبودن همسرش این امکان را به او داده که خانواده اش دائماً زیر ذره بین رسانه ها قرار نداشته باشند و بنابراین بتواند زندگی خانوادگی آرامی را تجربه کند. او و همسرش گهگاه قرارهای عاشقانه ی دو نفره ای هم برای خودشان ترتیب می دهند.

همچنین به گفته ی دیمون، آن ها یک «قانون دو هفته ای» دارند: «من هیچوقت بیشتر از دو هفته از خانه دور نیستم. فکر می کنم باید تا جایی که می شود پیش کسی باشید که دوستش دارید. همسرم نیمه ی گمشده ی من است. دوست ندارم از او جدا باشم.»

وقتی از باروسو درباره ی راز ازدواج مستحکم شان سؤال شد، در پاسخ گفت: «نمی دانم. فقط می دانم که هر دویمان واقعاً احساس خوش شانسی می کنیم که باهم آشنا شدیم. زندگی و ازدواج بالا و پایین دارد. اما در کل، راحت و مفرح است».

تام هنکس و ریتا ویلسون

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

تام هنکس و ریتا ویلسون در سال ۱۹۸۸ باهم ازدواج کردند. هنکس درباره ی راز موفقیت زندگی مشترک شان گفته: «موفقیت رابطه ی ما نتیجه ی پختگی ما و میل مان به داشتن یک رابطه ی صمیمانه بود و اینکه در زمان درست و مناسبش اتفاق افتاد.»

او همچنین گفته: «رابطه ی ما جادویی نیست، مثل آن چیزی که در فیلم ها نشان می دهند. در زندگی واقعی، رابطه ی ما به مستحکمی خودم است که اینجا نشسته ام.» و فارغ از چالش های زندگی، هنکس معتقد است که ازدواج آن ها می تواند از همه ی آن ها جان به در ببرد: «هر دوی ما می دانیم که تحت هر شرایطی کنار هم خواهیم ماند و باهم از مشکلات عبور خواهیم کرد.»

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز رویکرد متفاوتی به ازدواج داشتند. آن ها وقتی در سال ۲۰۱۲ رسماً با یکدیگر ازدواج کردند، ۶ سال از شروع رابطه عاشقانه می گذشت و ۲ فرزند داشتند. مک کانهی و آلوز علیرغم زندگی مشترک شاد و رضایت بخش شان، در ابتدا تمایلی به رسمی کردن آن نداشتند، اما در نهایت تصمیم به انجام این کار گرفتند. مک کانهی در اینباره گفته: «تصمیم گرفتیم به مراسم ازدواج به چشم یک فرصت و یک ماجراجویی که باهم انجامش خواهیم داد نگاه کنیم.»

او همچنین درباره ی رازهای یک ازدواج موفق گفته: «خط صاف را نباید کج کرد. اگر همه چیز دارد خوب پیش می رود، همانطور ادامه بده. اگر نه، فوراً با مشکلات رو به رو شو تا بزرگ تر نشوند و بعداً برایت دردسر نشوند.»

کریستین بیل و سیبی بلیزیک

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

کریستین بیل و سیبی بلیزیک در سال ۲۰۰۰ باهم ازدواج کردند. آن ها یکی از طولانی ترین ازدواج های هالیوود را دارند و اطلاعات زیادی از زندگی شخصی شان نیست.

بیل گرچه ترجیح می دهد زندگی شخصی خود را دور از انظار عمومی نگه دارد، اما این امر او را از تعریف و تمجید از همسرش بازنداشته است. از قرار معلوم، حمایت و درک مشترک سنگ بنای زندگی مشترک مستحکم این زوج است. بیل همچنین گفته که هر زمان که نیاز به حمایت داشته، چه در خوشی و چه در سختی، همسرش در کنارش بوده است.

او در این باره گفته: «همسرم دوست ندارد از زندگی شخصی مان چیزی بروز دهد. البته که خودم هم موافقش هستم. ولی باید بگویم که ما زندگی مشترک عالی ای داریم. او احتمالاً قوی ترین زنی است که در زندگی ام دیده ام. او طی سال های ازدواج مان مجبور بوده همسر شخصیت های بسیار مختلفی که من بازی کرده ام باشد. می دانم که بدون او انجامش واقعاً غیر ممکن بود. من همه چیز را مدیون او هستم.»

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر ازدواج کردند. زتاجونز راز ازدواج بادوام شان را «عشق و احترام» عنوان کرده است.

آن ها تلاش کرده اند زندگی مشترک خود را مستحکم و مملوء از شوخ طبعی نگه دارند که یکی از مهم ترین چیزها برای داشتن یک رابطه ی شاد است. زتاجونز در اینباره گفته: «ما هیچوقت حس شوخ طبعی ما را از دست نداده ایم و از معاشرت باهم لذت می بریم.»

به علاوه، به نظر می رسد داشتن اوقات خوش فراوان در کنار هم یکی دیگر از رازهای موفقیت زندگی مشترک این زوج است. زتاجونز در اینباره گفته: «من و همسرم زمان زیادی را باهم می گذرانیم چون برخلاف خیلی از زوج ها یک شغل ثابت نداریم. یا سر فیلمبرداری هستیم یا وقت مان آزاد است. بنابراین فرصت زیادی برای کنار هم بودن داشته ایم. ۱۲ سال در یک جزیره باهم زندگی کردیم و صاحب بچه شدیم. ما به امور شخصی همدیگر احترام می گذاریم و حس شوخ طبعی مان همیشگی است.»

لیزا کودرو و مایکل استرن

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

کودرو یکی دیگر از رازهای زندگی مشترک موفق شان را مستقل بودن آن ها از یکدیگر در عین زوج بودن شان دانسته است. او گفته آن ها به استقلال همدیگر احترام می گذارند: «مثلاً من سفر رفتن را دوست ندارم، ولی اگر همسرم بخواهد به سفری برود، می رود. فکر می کنم مشکل از جایی شروع می شود که زوج ها فکر می کند یک نفرند و باید در همه چیز باهم هماهنگ باشند.»

هریسون فورد و کالیستا فلاکهارت

بادوام‌ترین زوج‌های هالیوود راز موفقیت ازدواج خود را فاش کردند

هریسون فورد و کالیستا فلاکهارت در سال ۲۰۱۰ باهم ازدواج کردند، اما رابطه ی عاشقانه ی آن ها از سال ۲۰۰۲ آغاز شد. گرچه این زوج اختلاف سنی ۲۲ ساله ای با یکدیگر دارند، اما به گفته ی فلاکهارت، این امر هرگز در رابطه ی آن ها یک مسأله نبوده است: «حقیقت این است که بعضی وقت ها احساس می کنم از هریسون خیلی پیرترم.»

منبع: روزیاتو

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا