بازیسبک زندگی

عکسی از تینا آخوندتبار با استایل متفاوت در لرستان

تینا آخوندتبار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون تصویری تازه از تیپ مردانه خود در ارتفاعات استان لرستان منتشر کرده و کاربران را غافلگیر کرده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ تینا آخوندتبار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون تصویری تازه از تیپ مردانه  خود در ارتفاعات استان لرستان منتشر کرده و کاربران را غافلگیر کرده است.

تینا آخوندتبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶) هنرپیشه و بوکسور اهل ایران است. تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید. آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید. وی از بازیگری فاصله گرفته و به ورزش بوکس می‌پردازد. وی از سال ۱۳۹۳ به ورزش حرفه‌ای بوکس پرداخت و در سینما گزیده‌تر و محدودتر فعال شد و شروع به تمرین تنیس کرد و دو سال این ورزش را ادامه داد. وی به واسطه فیلمنامه‌ای که به او پیشنهاد شده بود با ورزش‌های رزمی آشنا شد و از سال ۱۳۹۵ به شکل حرفه‌ای بوکس تمرین می‌کند و در سطح جهانی مسابقه می‌دهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا