اقتصاد هنرجهانسبک زندگیکسب و کار

عاشقانه‌های خواننده مشهور و همسرش در خیابان

ریحانا که فرزند دومش را باردار است مانند بسیاری از سلبریتی‌های دیگر با قدم زدن همراه همسرش سوژه خبرنگاران شده و تصاویری از او منتشر شده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از برترین ها؛ روبین ریانا فنتی (زاده ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸)خواننده، بازیگر و بازرگان باربادوسی است. ریانا در سنت مایکل زاده شد و در بریج‌تاون، باربادوس پرورش یافت. او توسط تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی ایوان روجرز کشف شد که او را برای ضبط نسخه‌های آزمایشی موسیقی به ایالات متحده آمریکا دعوت کرد.

عاشقانه‌های خواننده مشهور و همسرش در خیابان

عاشقانه‌های خواننده مشهور و همسرش در خیابان

عاشقانه‌های خواننده مشهور و همسرش در خیابان

ریانا در سنت مایکل متولد و در بریج‌تاون، باربادوس بزرگ شد. در سال ۲۰۰۵، هنگامی که قرارداد خود با دف جم رکوردینگز امضا کرد به ایالات متحده نقل مکان کرد. او پس از انتشار دو آلبوم استودیوی اول خود، موسیقی خورشید (۲۰۰۵) و دختری مثل من (۲۰۰۶)، که هر دو تحت تأثیر موسیقی کارائیب قرار دارد، شناخته شد و شهرت قابل توجهی کسب کرد و در جدول بیلبورد ایالات متحده به اوج خود رسید. سومین آلبوم استودیوی ریحانا با نام دختر خوب بد شد (۲۰۰۷)، عناصر بیشتری از رقص پاپ را در آلبوم خود جای داد و او را به سمت شهرت و جایگاه خود را به عنوان سمبل جنسی و شخصیت برجسته در صنعت موسیقی ثبت کرد. پس از انتشار ترانه بین‌المللی «چتر»، وی اولین بار جایزه گرمی را به دست آورد. ریانا سبک‌های موسیقی پاپ، رقص و آراندبی را در چهار آلبوم استودیویی بعدی خود، درجه آر (۲۰۰۹)، بلند (۲۰۱۰)، تاک دت تاک (۲۰۱۱) و ناعذرخواهانه (۲۰۱۲) اضافه کرد و موفقیت‌های بین‌المللی در نمودارهای جهانی را به همراه داشت و آلبوم ناعذرخواهانه اولین آلبوم شماره یک او در ایالات متحده شد. هشتمین آلبوم استودیویی او، ضد (۲۰۱۶) تبدیل به دومین آلبوم شماره یک در بیلبورد ۲۰۰ شد. وی علاوه بر فعالیت انفرادی، با هنرمندانی همچون دریک، امینم و کالوین هریس همکاری داشته‌است. ریانا با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون آلبوم و تک‌آهنگ، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است. وی دارای ۱۴ تک‌آهنگ شماره یک و ۳۱ تک‌آهنگ در ده رتبه برتر ایالات متحده است. تمجیدهای وی شامل نه جایزه گرمی، ۱۳ جوایز موسیقی آمریکا، ۱۲ جایزه موسیقی بیلبورد و شش رکورد جهانی گینس است. فوربز نام او را بین ده فرد مشهور پر درآمد در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ قرار داد؛ از سال ۲۰۱۹، او ثروتمندترین موسیقی‌دان زن است و ارزش خالص آن ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده‌است. تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۸ معرفی کرد. با گذشت از موسیقی، ریانا به دلیل مشارکت در اهداف انسانی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در صنعت مد مشهور است. او بنیانگذار سازمان غیرانتفاعی Clara Lionel Foundation است. نام تجاری لوازم آرایشی وی، فنتی بیوتی است. همچین او در سال ۲۰۱۸ به عنوان سفیر آموزش، جهانگردی و سرمایه‌گذاری توسط دولت باربادوس منصوب شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا