تلویزیون

بازیگر خارجی «تمام‌رُخ»: دوست داشتم سریال در شرایط بهتری پخش شود

بازیگر اوکراینی نقش بریژیت در سریال تلویزیونی «تمام‌رُخ» درباره زمان و شرایط پخش این مجموعه می‌گوید: دوست داشتم این سریال در شرایط بهتری پخش شود تا مخاطب یک کار هنری با موضوع کاملا متفاوت را ببیند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ سوتلانا سوپیلنیاک در یک پست اینستاگرامی با انتشار تصویری از پشت صحنه سریال تمام‌رُخ نوشت: یک سال پیش افتخار داشتم در سریال تمام‌رُخ به کارگردانی محمود معظمی که امروزه هر شب از شبکه سه پخش می‌شود نقش بریژیت را ایفا کنم. دوست داشتم که این سریال در شرایط بهتری پخش بشود چون نزدیک ۵۰ نفر در طول ۲ سال زحمت کشیدند که مخاطب یک کار هنری با موضوع کاملا متفاوت را ببیند.

این بازیگر اوکراینی در پس زمینه عکس منتشر شده بخشی از صدای گفت وگوی امیر خانزاده بازیگر و مترجم پروژه در برنامه «تقاطع فرهنگ» رادیو گفت وگو درباره این سریال را منتشر کرده است.

در این مجموعه که موضوع آن تحریم و تروریسم اقتصادی است، رحیم نوروزی، آرش آصفی، مهدی سلوکی، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی، بهزاد خداویسی، علیرام نورایی، مهدیه نساج، مهوش وقاری، سپیده مرادپور، مانی رحمانی، سولماز حصاری، وحید نفر و کاظم هژیرآزاد ایفای نقش می‌کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا