تئاتر

در تالار «سایه» تئاتر شهر چه خبر است؟

نمایش «هزار باده هزار باد در هزاره‌های شبِ تو بر تو» به نویسندگی محمدرضا اصلانی و کارگردانی یاسمین عباسی از روز اول دی ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا ؛ «هزار باده هزار باد در هزاره‌های شبِ تو بر تو» عنوان تازه ترین نمایش تالار سایه تئاتر شهر است که از روز پنجشنبه اول دی ماه به نویسندگی محمدرضا اصلانی، کارگردانی یاسمین عباسی و تهیه کنندگی رضا عباسی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «هزار باده، تراژدی هزاره های تو در تویی است که نه در وجودی یگانه، که در هر وجودی می تواند پرده پرده عمق یابد؛ ‌و نه از عمق اسطوره، که از زندگی روزمره به اعماق جان های گمشده. تئاتر هزار باده تجلی به رقص آوردن واژه هایی است که با تن نگاره ها به شعری نمایشی بدل می شوند تا تجربه ای تازه در تئاتر شکل یابد.»
عرفان رجایی، پارسا فریدونی، آیدا قریشی، علی شوش، ستایش هشیاری فر، علی حیدری بازیگران این اثر نمایشی هستند. این در حالی است که مرتضی نجفی طراح نور، سید مهدی موسوی تبار طراح صحنه، مریم کیان ارثی طراح لباس، محسن دارسنج طراح گریم، مجتبی داننده طراح گرافیک گروه طراحی اثر را تشکیل می دهند.

یاسمین عباسی نغمه پرداز، علی حیدری آوازه خوان، آیدا قریشی نوازنده ویولنسل، علی شوش نوازنده گیتار بیس، عرفان رجایی نوازنده دمام، پارسا فریدونی نوازنده سازهای کوبه ای نیز اعضای گروه موسیقی نمایش هستند.

در گروه کارگردانی نیز اسماعیل رضوی مدیر تولید، محمدرضا احمدیان مدیراجرا و دستیار کارگردان، امیرمحمد خاکشور دستیار و برنامه ریز، مازیار طاهری هماهنگی اجرا و امور بین الملل هستند.ضمن اینکه علی بیرامی اجرای صحنه و دکور، محمدرضا شعبان پور اجرای نور، حسین علی کرباسی عکاس، محمدرضا اصلانی – سودابه فضائلی و ارژنگ آقاجری مشاوران دیگر اعضای گروه اجرایی نمایش را تشکیل می دهند.

نمایش «هزار باده هزار باد در هزاره‌های شبِ تو بر تو» به نویسندگی محمدرضا اصلانی و کارگردانی یاسمین عباسی از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸:۱۵ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می رود. این در حالی است که بلیت سه روز اول اجرای نمایش با بیست درصد تخفیف به فروش خواهد رسید.

علاقه مندان برای رزرو یا خریداری بلیت می توانند از روز سه شنبه بیست و نهم آذر ماه به سامانه تیوال مراجعه کنند.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1676

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا