اقتصاد هنرسینما

گیشه ۳۵ میلیارد تومانی هفته سوم آذرماه

فروش سینمای ایران در هفته گذشته به بیش از ۳۵ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان رسید. همچنین در این هفته ۸۴۴ هزار و ۵۳۳ نفر به تماشای فیلم‌ های اکران شده پرداختند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ روابط عمومی موسسه سینما شهر اعلام کرد، فروش سینمای ایران از ابتدای آذر تا ۲۴ این ماه به بیش از ۱۲۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان رسید که جمعه ۲۴ آذر 1402 با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان، پر فروش‌ ترین روز این ماه محسوب می‌ شود. هم چنین سه‌ شنبه، ۲۱ آذر با ۲۶۳ هزار و ۱۱۰ نفر، پر مخاطب‌ ترین روز هفته گذشته و این ماه بوده است.

گیشه ۳۵ میلیارد تومانی هفته سوم آذرماه

بر اساس این گزارش، در هفته گذشته به ترتیب، فیلم‌ های «هتل» بیش از ۱۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان، «ویلای ساحلی» بیش از ۹ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان، «ورود و خروج ممنوع» بیش از ۳ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان، «فسیل» بیش از دو میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان، «بچه زرنگ» بیش از دو میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان، «جوجه تیغی» بیش از یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان، «مسافری از گانورا» بیش از ۷۴۵ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان و «نارگیل ۲» ۶۳۰ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان فروش داشتند.

گیشه ۳۵ میلیارد تومانی هفته سوم آذرماه

فیلم‌ های «حدود ۸ صبح» بیش از ۵۳۳ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان، «گیج‌ گاه» بیش از ۴۳۲ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان، «عامه‌ پسند» با فروش ۳۹۳ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان، «سلفی با رستم» با فروش بیش از ۳۷۸ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان، «ضد» با فروش ۳۳۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، «شهر هرت» با فروش ۳۰۴ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان و «جنگل پرتقال» با فروش بیش از ۱۲۱ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان به ترتیب در رتبه نهم تا پانزدهم جدول فروش هفته گذشته جای گرفتند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا