اقتصاد هنرکسب و کار

تأسیس نخستین مرکز خدمات مشاوره کسب و کارهای فرهنگی هنری در صندوق اعتباری هنر

مشاور وزير فرهنگ و مدير عامل صندوق اعتباري هنر از تأسيس نخستين مرکز خدمات مشاوره و کارآفريني کسب و کارهاي فرهنگي و هنري، در صندوق اعتباري هنر خبر داد و تأکيد کرد: تلاش صندوق اعتباري هنر خدمت گسترده، عادلانه و فراگير به هنرمندان و فعالان فرهنگي در سراسر کشور است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ سید مجید پوراحمدی با تشریح جزئیات تأسیس و در ادامه راه اندازی نخستین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی با نام مسیر اقتصاد هنر(ماه)، اظهار داشت: در راستای توانمند سازی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در حوزه اقتصاد خلاق و رشد کسب و کار هنری، این مرکز مشاوره راه اندازی می شود.
ارائه خدمات متنوع به هنرمندان و فعالان فرهنگی 
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه سخنان خود همچنین از ارائه خدمات متنوع به زودی به هنرمندان و فعالان فرهنگی خبر داد و افزود: مشاوره در حوزه کسب و کارهای فرهنگی هنری، شتابدهی کسب و‌کارها و استارت آپ ها، تورهای انتقال تجربه و…بخشی از خدمات قابل ارائه “مرکزمشاوره ماه” خواهد بود.
ایجاد خدمات در بسترهای مجازی اصحاب فرهنگ و هنر
پوراحمدی در ادامه به نحوه ارائه خدمات مشاوره ای حضوری، برخط و بسته های غیر متصل اشاره کرد و گفت: ایجاد بسترهای مجازی خدمات مرکز مشاوره از اولویت های این مرکز است.
وی همچنین از تارنمای جامع  کسب و کارهای هنری (آرت فریلنسر) به عنوان نخستین بستر جامع تعاملی کسب و کار هنری، نشان سبز به عنوان گواهی صلاحیت کسب و کار هنری در بستر دیجیتال و… به عنوان بخشی ازاین خدمات نام برد.
تأکید بر خدمت عادلانه و فراگیر به هنرمندان
رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر همچنین با اشاره به نگاه ملی و توجه به توسعه متوازن خدمات از سوی صندوق اعتباری هنر خاطر نشان کرد: تلاش صندوق اعتباری هنر در این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم، خدمت گسترده ،عادلانه و فراگیر به هنرمندان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور است.
تأکید بر هم افزایی معاونت ها و شرکت های تابعه صندوق هنر در ارائه خدمات
پوراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود، همکاری با هنرمندان و مشاوران اقتصادی طراز اول در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، گستره جغرافیایی خدمات، استفاده از فناوری های نوین و ساختار چابک را بخشی از ویژگی های مرکز مشاوره صندوق اعتباری هنر عنوان کرد.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر همچنین به هم افزایی معاونت ها و شرکت های تابعه صندوق هنر در عرصه ارائه خدمات اشاره و ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده شاهد افتتاح رسمی این مرکز در صندوق اعتباری هنر باشیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا