سینما

انسیه خزعلی کدام فیلم فجر را دید؟

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و بعد از تماشای فیلم «روایت ناتمام سیما» درباره عملکرد فارابی در حوزه تولید بیان کرد: توجه به فیلم اولی‌ها در حوزه‎‌های کارگردانی، بازیگری و همینطور سایر مشاغل سینمایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در بنیاد سینمایی فارابی ضمن دیدار و گفت‌وگو با سیدمهدی جوادی مدیرعامل فارابی به تماشای فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» نشست.

براساس این خبر، دکتر خزعلی در این جلسه بر اهمیت پرداختن به موضوعات و مسائل زنان  در سینما تاکید کرد و عملکرد فارابی در پرداختن به این موضوعات را شایان توجه دانست.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور همچنین در گفت‌وگوی اختصاصی با روابط عمومی فارابی درباره توجه ویژه فارابی به فیلم‌اولی‌ها و تسهیل مسیر فعالیت جوانان در سینما بیان کرد: توجه به فیلم اولی‌ها در حوزه‎‌های کارگردانی، بازیگری و همینطور سایر مشاغل سینمایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی اهمیت زیادی دارد چراکه لازم است، پشتیبان جوانان باشیم و راه آن‌ها را برای فعالیت تسهیل کنیم تا در این مسیر از تجربه بزرگترها و افراد پیشکسوت در حوزه فرهنگ و هنر استفاده کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن تنوع اقلیمی به کار رفته در فیلم‌های فارابی به دنبال توسعه عدالت فرهنگی و تمرکز زدایی از پایتخت عنوان کرد: این که فارابی در آثار خود به سراغ موضوعات مختلفی از جمله مسائل زنان رفته، اقدامی مطلوب است و فیلم‌های امسال این بنیاد به یک موضوع یا موضوعاتی خاص منحصر نیستند. البته مسائل زنان موضوعی است که همچنان باید در سینما بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرد و ما آماده همکاری برای فعالیت هرچه بیشتر زنان و موضوعیت یافتن مسائل آن ها در سینما هستیم تا تولیدات بیشتری به این حوزه اختصاص پیدا کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا