دسته‌بندی نشدهکسب و کار

معرفی کتاب آموزش کاربردی نگارش پروپوزال، پایان‌نامه و سمینار

کتاب آموزش کاربردی نگارش پروپوزال، پایان نامه و سمینار کاری مشترک از مهندس محمدحسین دیده بان، مهندس محمد کریمی و مهندس محمد حاجی وند که توسط انتشارات آتی نگر منتشر شده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از مرزنیوز؛ اولین بحث از این کتاب، بیان مفاهیم و کلیاتی از نگارش پروپوزال، پایان نامه و سمینار است. همچنین در این کتاب رایج ترین اصطلاحات به کار رفته در فرآیند پروپوزال و پایان نامه که به کرات استفاده شده است.

همانطوری که در دیباچه این کتاب آمده است، ‌تعیین و جست و جوی موضوع مورد تحقیق، اولین گام عملی برای آغاز تحقیق و نگارش پایان نامه است. چهار گام بنیادی برای انتخاب مطرح شده و ده فرمانی که در انتخاب موضوع تحقیق باید در نظر داشت، ارایه می شود. با اطمینان از تکراری نبودن موضوع انتخابی، اطلاع از جدیدترین ایده ها در چارچوب موضوع آشنایی با روش های تحقیق به کار رفته توسط سایر پژوهشگران، هر پژوهشگری نیاز به آشنایی، دسترسی و استفاده از پایگاه های علمی دارد.

فصل اول این کتاب به مفاهیم و اصطلاحات می پردازد، فصل دوم در مورد اصول نگارش پروپوزال سخن می گوید،‌ فصل سوم نگارش پایان نامه را آموزش می دهد، فصل چهارم به موضوع آمادگی برای سمینار و دفاع اشاره دارد و فصل پنجم نیز درباره استخراج مقاله است.

خبرنگار: غلامحسین دیده بان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا