اقتصاد هنرکسب و کار

معاون هنری: انقلاب اسلامی بیش از هر زمان نیازمند هنرمندان جوان است

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران را دارای نقشی بی‌بدیل و انکارناشدنی در شناسایی و کشف استعدادهای جوان هنری، از اقصی نقاط سرزمین عزیزمان دانست.

به گزارش دیده بان هنر به نقل از ایسنا ، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام خود را به سی‌ امین جشنواره تجسمی جوانان ارسال کرد.

متن پیام وی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جوانی ثروتی عظیم و گران‌ قیمت است که انبوهی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بکر و درخشان را در کالبد خود جای داده است و چه نیکو گفت شاعر شیرین‌ سخن تبریزی که «ثروتی بهتر از جوانی نیست».

جوهر جوان، مستعد پرورش و فراگیری است و چه بهتر که این امر به نحوی از انحاء، در یکی از ساحات هنر حادث شود. در میان اقسام گوناگون گرایش‌های هنری رایج در ایران، هنرهای تجسمی همواره گستره‌ ای فراخ و حاصل‌خیز را برای پرورش و شکوفایی استعدادهای هنری جوانان این مرز و بوم فراهم آورده است.

انقلاب اسلامی در گام دوم خویش، بیش از هر زمانی نیازمند هنرمندان جوانی است که بتوانند درخشان‌ ترین آثار خود را به‌ منظور تحقق تمدن نوین اسلامی بیافرینند.

جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران از آغاز تا به امروز، نقشی بی‌بدیل و انکارناشدنی در شناسایی و کشف استعدادهای جوان هنری از اقصی نقاط سرزمین عزیزمان ایفا کرده لیکن در ادامه مسیر در چهره‌سازی این چهره‌های مستعد و هنرمند توفیقات چندانی نداشته است که امیدوارم این نقیصه با برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران و پیشکسوتان این عرصه، مرتفع شود.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های کلیه دست‌اندرکاران سی‌امین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران، به‌ویژه هنرمندان، استادان و هنرجویان، توفیقات روز افزون ایشان را در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی مسألت دارم.

محمود سالاری

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا