جهان

استایل جدید جنیفر لوپز با موهای پوشیده

فتوشات جدید جنیفر لوپز برای مجله مشهور ووگ را مشاهده کنید.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ اخیرا بازی این خواننده و بازیگر مشهور 53 ساله در فیلم مادر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
زندگی خصوصی لوپز و همسرش بن افلک به شدت زیر ذره‌بین رسانه‌هاست و ویدئوهای مختلفی از کوچکترین بحث و جدل آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود، گرچه این دو سعی می‌ کنند در محافل رسمی عاشق و معشوق بمانند.
گفتنی است جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌ کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌ شود. زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آن‌ ها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود. وی در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی و رقص کرد. دو سال بعد و در هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می‌کند. پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آن‌ها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آن‌ها کمکی شایان توجه کردند. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رسانید – جایی که در تیم‌های ژیمناستیک و سافتبال عضویت داشت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا