سینما

​23 و 24 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود؛ گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها

گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها به همت سازمان سینمایی در روزهای 23 و 24 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری؛ در این گردهمایی که با هدف ارائه مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌ های مختلف سینما با حضور معاونان هنری و سینمایی تمامی استان‌ها برگزار می‌شود. این برنامه با حضور رئیس و معاونین سازمان سینمایی به همراه مدیران موسسات تابعه صورت خواهد گرفت.

در گردهمایی تخصصی معاونان هنری و روسای سینمایی استان‌ ها، برنامه‌ های ضروری و سازنده در روندهای جاری و چشم‌ اندازهای سینما درحوزه‌ های توسعه و مدیریت منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فیلمخانه ملی، نظارت و ارزشیابی، جشنواره‌ ها و امور بین‌ الملل و همچنین، مباحث مربوط به راهبردها و ماموریت‌های انجمن سینمای جوانان، بنیاد سینمای فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تبیین و ارائه خواهد شد.

یادآوری می‌شود، برگزاری تخصصی این گردهمایی در سطح استانی در راستای اهداف عدالت محوری سازمان سینمایی و با هدف همگرایی و هم‌افزایی و اثر گذاری در سیاست گذاری، برنامه ریزی، ارزیابی ظرفیت‌ های موجود و بازشناسی ظرفیت‌ های مغفول سینما در استان‌ ها پیش بینی شده است.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1507

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا