سینما

اختتامیه جشنواره فیلم رشد فردا برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه پنجاه و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم “رشد” ۱۳ آذرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما فلسطین برگزار می شود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا ؛ برنامه مراسم اختتامیه پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، اعلام شد و قرار است در این مراسم که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران این وزارت خانه، رئیس و مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی، وزیر و مدیران وزارت آموزش و پرورش و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف برگزار شود، برگزیدگان این دوره جشنواره در قالب‌ های فیلم‌ های داستانی، مستند، پویانمایی، وب‌ سری و فیلم نامه معرفی خواهند شد.

رقابت این دوره از جشنواره در سه بخش بین‌ الملل، معلمان و دانشجو معلمان فیلم ساز و بخش دانش‌ آموزان فیلم ساز انجام شده است.

تقدیر از خانواده شهید عباس بابایی به بهانه حضور فیلم «عباس» در بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره، از برنامه‌ های ویژه مراسم اختتامیه خواهد بود. همچنین در این مراسم فیلم‌ های منتخب این دوره به نمایش در خواهد آمد.

قرار است در مراسم اختتامیه از برگزیدگان نهادها و دستگاه‌ ها نیز تقدیر شود. امسال ستاد اقامه نماز، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جبهه فعالان مردمی جمعیت جوایزی ویژه به فیلم‌ های برگزیده خود اهدا خواهند کرد. همچنین اهدای نشان‌ های ویژه «ایثار و فداکاری» (شهید علی لندی)، «مقام معلم» و «مدرسه، مبدا پیشرفت» از دیگر برنامه‌ های این مراسم است.

پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد هفتم آذر ماه آغاز شده است و مراسم اختتامیه آن روز یکشنبه سیزدهم آذر سال جاری از ساعت ۱۸ در محل سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1443

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا