تلویزیون

نماینده ابرقدرت‌های جهان در «مرغ همسایه» شبکه افق

برنامه طنز سیاسی بین‌الملل «مرغ همسایه» با اجرای علی ذکریایی از قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین شده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا ؛ طنز سیاسی «مرغ همسایه» با محوریت پرداخت طنزگونه به موضوعات حوزه بین‌الملل در شبکه افق سیما تولید شده است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی فراز صباحی و سردبیریحمیدرضا همایونی تهیه شده و قرار است هر هفته روزهای شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳ در قاب شبکه افق سیما نقش ببندد.

صباحی درباره محورهای اصلی آن گفت: متاسفانه در کشور ما تصورات عجیبی در مورد کشورهای دیگر وجود دارد و بسیاری از مردم بر این باورند که مردم در دیگر کشورها شرایط بسیار مطلوبی دارند. محور برنامه ما بر همین است که به مردم با زبان طنز نشان دهیم که کشورهای دیگر جهان نیز مدینه فاضله نیستند و مردم آنجا نیز به نوعی با مشکلات دست و پنجه نرم نمی‌کنند. هدف اصلی برنامه ورود به موضوعات بین‌المللی است و اگر به موضوعات داخلی نیز بپردازیم از آن جنبه نگاه خواهیم کرد تا به حد وسع خود نگذاریم در رسانه‌های خارجی وارونه نمایی شود.

وی افزود: برای اجرای این برنامه تست‌های بسیاری گرفته شد و در نهایت آقای علی ذکریایی انتخاب شد زیرا هم از لحاظ اجرا و هم از لحاظ توانایی بازی از قابلیت‌های بسیار مناسبی برخوردار است. در برنامه علاوه بر مجری چهار بازیگر با چهره مرغ گونه حضور دارند و مجری باید توانایی بالایی در بازی با این افراد هم داشته باشد.

تهیه‌کننده برنامه «مرغ همسایه» تاکید کرد: برنامه به شکلی تلاش می‌کند تا فضای شورای امنیت سازمان ملل را نشان دهد. آقای ذکریایی مدیر جلسه شورای امنیت است و به فراخور موضوع افرادی که در اطراف او نشسته‌اند نماینده به قول معروف ابر قدرت‌هایی هستند که فکر می‌کنند تمام جهان در دست آنهاست.

وی ادامه داد: برنامه شامل بخش‌های دیگری نیز هست. یکی از آنها در بیرون شبکه ضبط می‌شود و به نوعی به فهم بهتر موضوع هر قسمت کمک می‌کند. آیتم جذاب دیگری که در برنامه از آن استفاده کرده‌ایم، دوبله طنز است که کلیپ صحبت‌های روسای برخی کشورها را با زبان طنز مورد انتقاد قرار می‌دهیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا