سبک زندگیسینماکسب و کارنمایش خانگی

خانم مسعودی‌فر؛ شما با اینهمه زیبایی و خوشپوشی تا حالا کجا بودید؟!

اگر اهل تماشای سریال‌های ایرانی باشید، حتما مجموعه پرمخاطب جیران را هم دنبال می‌کنید.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از چی بپوشم؟؛ اگر هم به دنیای سینمای خاص و جدی تعلق خاطر داشته باشید، احتمالا فیلم «پوست» از تولیدات تازه سینمای ایران را دیده‌اید. دیدن هریک از این‌ها مؤید ظهور ستاره خوش‌چهره‌ای است که با صورتی معصوم و تلاشی ستودنی در پی ورود به عرصه سینمای ایران است. این ستاره بالقوه فاطمه مسعودی‌فر است. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی هم به استایل‌های او داشته باشیم. این هنرپیشه تازه‌نفس به‌جز اجرای نقش‌های مختلف در تدارک‌دیدن استایل هم خوب عمل می‌کند یا نه؟ شما چه فکر می‌کنید؟

استایل فاطمه مسعودی‌فر

آراسته و منظم

استایل فاطمه مسعودی‌فر

یکی از شاخصه‌های اصلی استایل فاطمه مسعودی‌فر نظمی است که در استایل او دیده می‌شود. گاهی بهترین استایل‌ها هم زیر سایه چروک‌ها و اتوکشی نامناسب به‌چشم نمی‌آیند. ظاهرا مسعودی‌فر این نکته را به‌خوبی درک می‌کند و برای همین در دفعاتی که در موقعیت‌های مختلف دیده شده، بسیار آراسته و منظم است. در تصویر بالا، مسعودی را با استایلی مونوکروم یعنی سراسر یک‌رنگ می‌بینید. او از رنگ صورتی-مسی یا رزگلد استفاده کرده است. ترکیب این رنگ با کرم و خاکی هم انتخاب‌های خوبی برای حضور در مراسمی رسمی بوده و باید بگوییم که این تیپ هنرپیشه جوان و زیبا نمره خوبی می‌گیرد.

اهل تنوع

استایل فاطمه مسعودی‌فر

مسعودی‌فر اهل تنوع در استایل است. مدت زیادی از حضور او در دنیای سینما و تصویر نمی‌گذرد اما هربار که در جشن یا مراسمی ظاهر شده، استایلی متفاوت از دفعه قبل داشته است. این تنوع برای کسانی که شهرت را تجربه می‌کنند، فکر خوبی است. چرا؟ چون سلبریتی‌ها زیر نگاه دوربین‌ها و مخاطبانشان هستند. حضور متنوعشان می‌تواند دنبال‌کردن آنها را برای این دو گروه جذاب‌تر کند. در تصویر بالا، فاطمه از کت‌ و دامنی قهوه‌ای با کیفی کرم استفاده کرده است. دوخت لباس بسیار مرتب و متناسب با اندام او بوده و مدل جیب‌هایش هم خروجی استایل را خاص‌تر کرده است. شاید انتخاب کیفی که درجه رسمی‌بودن بالاتری داشت، برای این استایل بهتر بود.

علاقه‌مند به رنگ‌های طیف خاکی

استایل فاطمه مسعودی‌فر

هرکس به رنگی علاقه دارد. ظاهراً فاطمه مسعودی‌فر از رنگ خاکی، قهوه‌ای، بژ و طیف‌های آنها خوشش می‌آید. در بیشتر مواقع، انتخاب او برای استایل چنین رنگ‌هایی است. این رنگ گزینه خوبی برای ترتیب‌دادن استایلی رسمی و غیررسمی است. به‌عبارت دیگر، هم برای تیپ‌های رسمی‌تان می‌توانید به‌سراغ رنگ‌هایی از این طیف بروید و هم برای طراحی استایلی رسمی. در تصویر بالا هم فاطمه با بارانی به‌رنگ بژ دیده می‌شود. این بارانی برای اندام او بسیار مناسب است و چین‌وشکن‌هایی که دارد، مسعودی‌فر را درشت‌تر نشان می‌دهد. از آنجایی که او قد نه‌چندان بلند و اندامی لاغر دارد، چنین طرح‌هایی برایش بسیار مناسب هستند. بوت‌های بلند و خوش‌دوختی که به پا دارد هم انتخاب بسیار مناسبی برای تیپی پاییزی-زمستانی بوده‌اند.

گرایش به خاص‌پوشی

استایل فاطمه مسعودی‌فر

معمولا کسانی که به شهرت علاقه‌مند هستند از انتخاب استایل‌های خاص هم استقبال زیادی می‌کنند. آنها از قرارگرفتن زیر نورافکن‌ها و حضور روی صحنه‌ها لذت می‌برند. جلب‌توجه و جذاب‌بودن برایشان مهم است. برای همین هم هست که به‌ پوشیدن تیپ‌های خاص علاقه زیادی نشان می‌دهند. چنین خصایلی از کلیدی‌ترین ویژگی‌هایی است که هنرپیشه‌ها باید داشته باشند. فاطمه مسعودی‌فر هم به چنین فضایی تعلق دارد و از انتخاب تیپ‌های خاص خوشش می‌آید. در تصویر بالا، او را با رویه‌ای با برش خاص می‌‌بینید. از آنجایی که اندام او لاغر است، چنین مدلی با منحنی‌های فراوان و لایه‌های گوناگون تعادل خوبی در استایلش ایجاد کرده است. تناسب رنگ‌های این استایل با هم مناسب به‌نظر می‌رسد و بوت هم گزینه خوبی برای تکمیل تیپ بوده است. استفاده از اکسسوری‌هایی که در تصویر می‌بینید هم به جذابیت این رویه چند تکه با شلوار کمک شایانی کرده است.

استایل فاطمه مسعودی‌فر

مسعودی‌فر از هنرپیشه‌های جوان است و سن‌وسال زیادی ندارد. همین موضوع عامل علاقه‌اش به استایل‌های مطابق با ترندهای روز دنیا را نشان می‌دهد. در تصویر بالا هم شاهد استفاده او از کتی چرمی هستیم. کت‌های چرم در طی سالیان طولانی در دنیای مد از محبوب‌ترین‌ها بوده‌اند اما در سال‌های اخیر به طرفدارانشان بیشتر از قبل اضافه شده است. کت‌های چرمی هم در استایل‌های اسپرت مناسب‌اند و هم در تیپ‌های رسمی. چرم‌پوشیدن کمی جسارت می‌خواهد و کسانی که خوش‌پوش هستند و اعتمادبه‌نفس زیادی درباره تیپ و ظاهرشان دارند، از پوشیدن لباس‌های این‌جنس واهمه‌ای ندارند. ظاهراً فاطمه هم یکی از این افراد است.

انتخاب رنگ‌ها و طرح‌های مناسب

استایل فاطمه مسعودی‌فر

از مهم‌ترین رازهای خوش‌استایل‌بودن، توجه به تناسب رنگ‌‌ها و طرح‌های مناسب برای پوشش است. فاطمه به‌سراغ مدل‌هایی می‌رود که با اندامش در سازگاری زیادی هستند. برای مثال، انتخاب یقه‌های پهن یا کت‌ها و پیراهن‌هایی با حلقه‌های آستین جدا و مشخص باعث می‌شود که اندام او درشت‌تر و متناسب‌تر به‌نظر برسد. او تقریبا ریزنقش و لاغراندام است و چنین گزینه‌هایی می‌تواند باعث ایجاد توازن و تعادل در استایلش شود. در زمینه انتخاب رنگ هم معمولا به‌سراغ مواردی می‌رود که سایه زیبایی روی پوستش ایجاد می‌کنند و با چشم‌هایشان در هماهنگی هستند.

آرایش ملیح و ساده

استایل فاطمه مسعودی‌فر

این هنرپیشه زیبا صورت معصومی دارد. در زمینه آرایش هم از روش‌هایی استفاده می‌کند که بر این معصومیت صحه می‌گذارند. تقریبا هیچ‌گاه او را با آرایشی غلیظ ندیده‌ایم. او در آرایش هم از رنگ‌های طیف قهوه‌ای استفاده می‌کند. سایه و رژ لب آجری و مسی از گزینه‌های نخست فاطمه برای آرایش هستند. صورت زیبا و جوان این هنرپیشه به آرایش زیادی نیاز ندارد و خودش هم به این نکته واقف است. برای همین با اندکی پررنگ‌کردن خطوط چهره و رژ خروجی زیبایی برای استایل آرایشی‌اش ایجاد می‌کند.

در آخر

سینمای ایران در حال تهی‌شدن از نیروهایی است که توانایی ستاره‌شدن دارند. کمبود نیروهای تازه‌نفس و مولدنبودن جریان بدنه سینما برای سپردن نقش‌های رنگارنگ به آدم‌های تازه یکی از دلایل اصلی این مشکل است. ورود افرادی مانند فاطمه مسعودی‌فر به سینما می‌تواند چنین روندی را به‌هم بزند. هنرپیشه‌هایی که هم سینما را جدی و حرفه‌ای دنبال می‌کنند و هم از چهره زیبایی برخوردار هستند به رونق پرده نقره‌ای کمک زیادی می‌کنند. مسعودی‌فر از نقطه‌نظر حضور در فیلم‌ها نمره خوبی می‌گیرد. استایلش هم که بخش مهمی از حضور حرفه‌ای در حیطه سینما است، همواره نمره‌های خوبی از دنیای مدوفشن می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که با ستاره آینده‌داری روبه‌رو هستیم. نظر شما درباره استایل او چیست؟ از کدام‌یک از تیپ‌ها و استایل‌هایش بیشتر خوشتان می‌آید؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا