اقتصاد هنرتلویزیون

قاب اختصاصی تلویزیون در بستر رسانه‌های فراگیر در ایام جام جهانی

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌ های صوت‌ و تصویر فراگیر (ساترا) با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌ های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌ های صوت‌ و تصویر فراگیر دارای مجوز از این سازمان قرار می‌ دهد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ حق مالکیت پخش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ از فیفا توسط سازمان صدا و سیما خریداری شده است و پلتفرم‌ های دارای مجوز از ساترا می‌ توانند از طریق قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌ های سه و ورزش نسبت به پخش مسابقات جام جهانی اقدام کنند.

لازم به توضیح است ساترا به‌ منظور حمایت از رسانه‌ های صوت‌ و تصویر فراگیر، با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌ های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌ های صوت‌ و تصویر فراگیر دارای مجوز از این سازمان مبتنی بر نظام رتبه‌ بندی قرار می‌ دهد.

گفتنی است رسانه‌ های صوت‌ و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا می‌ توانند برای در اختیار داشتن قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌ های سه و ورزش، بر مبنای نظام رتبه‌ بندی از طریق اداره کل صدور مجوز و امور رسانه‌ ها با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۱۹۹ داخلی (۳۳۰) تماس بگیرند.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1198

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا